Nika horseproducts dekens

Moderators: C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Nika Horseproducts dekens zijn

Goed
272 (83%)
Slecht
54 (16%)

Totaal aantal stemmen: 326


Caroline50
Berichten: 22
Geregistreerd: 17-05-12
Woonplaats: Oldenzaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-14 20:37

Ben op dit moment aan het mailen met hun, want mijn deken was ook niet waterdicht!!! 4 uurtjes regen en de rug was helemaal vochtig aan de binnenkant en de zijkanten waren nat. ( aan de binnenkant dus )
Was ik even blij dat ik het gecontroleerd had, anders had ik haar met een natte deken op stal gezet....
Ik hoop dat ze met een passende oplossing komen, anders was dit de laatste deken van Nikahorse !!!

Caroline50
Berichten: 22
Geregistreerd: 17-05-12
Woonplaats: Oldenzaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 14:53

Ik heb vandaag antwoord gekregen over het feit dat mijn ( splinternieuwe ) deken na 4 uurtjes al nat was van binnen, ze doen er helemaal niets mee !! Dit vind ik zoooo waardeloos.
Dusss : denk 2x na voor je een deken van dit waardeloze merk Nika dekens koopt !!

Estribo

Berichten: 1813
Geregistreerd: 26-03-06
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 16:44

Caroline50 schreef:
Ik heb vandaag antwoord gekregen over het feit dat mijn ( splinternieuwe ) deken na 4 uurtjes al nat was van binnen, ze doen er helemaal niets mee !! Dit vind ik zoooo waardeloos.
Dusss : denk 2x na voor je een deken van dit waardeloze merk Nika dekens koopt !!


Ik heb precies hetzelfde probleem gehad!
Na heel wat emails met foto's kwam ze nogsteeds niet met een oplossing. Uiteindelijk heeft mijn bijrijder nog een keer gebeld en gemaild en uiteindelijk krijg ik nu een nieuwe deken (die is nog onderweg), maar op wat voor manier dat is gegaan is echt waardeloos. We zijn 3(!) maanden verder uiteindelijk. En hoe ze mijn bijrijder aan de telefoon te woord gestaan heeft, daar lusten de honden geen brood van. Ook de reacties die ze op mijn mails had waren te bizar voor woorden.
Erg bijzonder.. en vooral ook jammer, wat het zijn echt leuke dekens om te zien!

Ik zou niet zomaar opgeven hoor! gewoon blijven bellen en mailen, ze zoekt maar een oplossing!

Silver_Bolly
Berichten: 958
Geregistreerd: 14-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 18:01

Mijn pony staat nu 2 weken onder een 100 grams regendeken van nika. Eentje met een halve hals. Behalve dat de 2 klipjes aan de voorkant stuk zijn gegaan ben ik er erg tevreden over. Alleen is de halve hals niet erg handig bij mijn pony, hij trekt een beetje raar. Gelukkig heeft ze er geen last van, maar de volgende keer gewoon weer een deken zonder hals.

Afbeelding

Humphry
Berichten: 1239
Geregistreerd: 08-08-08

Re: Nika horseproducts dekens

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 12:05

Hier ook hele slechte ervaringen met Nika, slechte pasvorm, gauw doorlekken en al helemaal niet sterk! Dikke afrader! Om nog niet te spreken over hoe Nika hun klanten met 'klachten' te woord staat... :r

zuma1

Berichten: 735
Geregistreerd: 26-04-11
Woonplaats: alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 20:55

oeps ..heb 4 dekens nikka nog nooit problemen gehad ..Schrik van jullie negatieve ervaringen hoop dus niet dat ik ooit problemen krijg ...Wil gelijk nog ff wat vragen ..ik was ze zelf moet je dan gelijk spul er bij doen voor waterdicht te maken ? en wat is dat voor spul?

N0a
Berichten: 4773
Geregistreerd: 11-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 21:02

Vorige week een Nika besteld. Maandag was die binnen.
Hij past netjes, ziet er kwalitatief goed uit. Paardlief heeft hem nu 1 nachtje op gehad. Vanmorgen zat bij haar borst wel heel raar. Alles zat dubbel en deken was wat naar achteren getrokken. Hij is absoluut niet te groot. Ze heeft een vrij brede borst. Meer mensen daar last van? klitteband kan niet eens dicht blijven. Trek hem elke keer dicht en dan na 10sec hoor ik hem alweer open scheuren :')

snorkel1986

Berichten: 3057
Geregistreerd: 27-07-12
Woonplaats: overijsel

Re: Nika horseproducts dekens

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 21:28

Nee geen last van... bij mij passen ze prima maar paard ook normaal van breedte

MarMarieke
Berichten: 847
Geregistreerd: 18-02-12
Woonplaats: Amsterdam

Re: Nika horseproducts dekens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-14 21:45

Nou nou, het stroomt wel opeens binnen met negatieve ervaringen. Ben ik even blij dat ik toch niet aan de Nikas ben gegaan. :=
Ik heb nu Bucas dekens, voor iedereen een dikke aanrader!

Foundtheone

Berichten: 477
Geregistreerd: 09-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 10:59

N0a schreef:
Vorige week een Nika besteld. Maandag was die binnen.
Hij past netjes, ziet er kwalitatief goed uit. Paardlief heeft hem nu 1 nachtje op gehad. Vanmorgen zat bij haar borst wel heel raar. Alles zat dubbel en deken was wat naar achteren getrokken. Hij is absoluut niet te groot. Ze heeft een vrij brede borst. Meer mensen daar last van? klitteband kan niet eens dicht blijven. Trek hem elke keer dicht en dan na 10sec hoor ik hem alweer open scheuren :')


Dat heb ik ook! Heb er nu een borststuk (verlengstuk) tussen gezet. Is ideaal :-)

Caroline50
Berichten: 22
Geregistreerd: 17-05-12
Woonplaats: Oldenzaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 15:33

Aan de ene kant zit het klitteband horizontaal en aan de andere kant verticaal, ja, dat wil ook niet echt bij elkaar blijven......

N0a
Berichten: 4773
Geregistreerd: 11-02-07

Re: Nika horseproducts dekens

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 15:36

Oh ben dus niet de enige die dat apart vond :=

baudyh

Berichten: 4319
Geregistreerd: 18-11-01
Woonplaats: Dalen,in zuid-oost drenthe.

Re: Nika horseproducts dekens

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 15:43

Omdat mijn paard een sloper is koop ik ze niet meer maar ik heb een zweetdeken van ze met hals. Die kan ik echt aanraden. Super mooie deken voor het geld. Iets van 30 euro.

Cemlys

Berichten: 14983
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Re: Nika horseproducts dekens

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 16:02

Ik heb er nu eentje 2 jaar en die is nog steeds netjes, hier en daar een klein gaatje, maar niet lek ofzo.

ik heb nu een nieuwe bucas besteld, waterdicht voor op stal omdat die pasvorm hem nog beter past

KarmaChansy

Berichten: 6932
Geregistreerd: 17-05-05
Woonplaats: Sverige

Re: Nika horseproducts dekens

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 17:55

Ik begrijp ook niet dat mensen zo veel problemen met de dekens hebben :/ wij hebben er in totaal 4 en die zijn nog allemaal goed :) de paarden staan overdag op de wei en in de nacht op stal zomers 24/7 buiten.

dingogirl
Berichten: 1252
Geregistreerd: 10-10-13
Woonplaats: midden limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 18:48

Jammer dat als er problemen zijn dat nika ze niet netjes oplost.
ook ik heb nog steeds geen klagen over de dekens. Winterdekens zijn voor het 3e jaar in gebruik. Niks kapot, zien er zeer netjes uit en helemaal waterdicht.
ik heb ook 3 vliegendekens die het 4e jaar ingaan. Ook die zijn netjes en nergens kapot.

Cemlys

Berichten: 14983
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Re: Nika horseproducts dekens

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 19:01

mss door het lage prijs dat de kwaliteitscontrole gewoon minder is, dat er af en toe een keer een lekke erbij zit. Weet niet hoe dat met merken zoals bucas en rambo gaat, mss dat alle dekens daar apart getest worden voor ze de verkoop ingaan

Setteli

Berichten: 3198
Geregistreerd: 21-03-09
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 11:12

baudyh schreef:
Omdat mijn paard een sloper is koop ik ze niet meer maar ik heb een zweetdeken van ze met hals. Die kan ik echt aanraden. Super mooie deken voor het geld. Iets van 30 euro.



Ik heb ook de fleecedeken met hals! Super pasvorm, echt een hele fijne deken.

sarahJB
Berichten: 31
Geregistreerd: 12-03-08

Re: Nika horseproducts dekens

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-14 21:13

Ik heb zelf meerdere Nika's en mijn paard staat 24/7 buiten. Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik net als zuma1 schrik van de negatieve reacties. Mijn dekens zijn na 3 jaar nog steeds waterdicht en hebben ook nooit gelekt. Qua pasvorm is zijn ze ook goed (heb ze op een fries, haflinger en kwpn gehad).

123468086
Berichten: 6612
Geregistreerd: 06-07-04

Re: Nika horseproducts dekens

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-14 09:54

Mijn pony loopt alweer 3 winters lang onder dezelfde Nika deken. Ik spray hem regelmatig in met impregneerspray zodat ik zeker weet dat hij mooi waterdicht blijft. Zeer tevreden dus!

Dorine92
Berichten: 5383
Geregistreerd: 21-04-12
Woonplaats: Schagen

Re: Nika horseproducts dekens

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-14 11:50

Het lijkt erop dat de nieuwe dekens slecht zijn, en de oudere wel goed. En de klantenservice was vroeger blijkbaar ook een stuk beter dan nu

Fem

Berichten: 12527
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Gemeente Zaltbommel

Re: Nika horseproducts dekens

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-14 12:02

Ik heb nog een 'nieuwe' deken van vorig jaar.. hopelijk is die dan van de oude 'garde'...
Heb die nog niet gebruikt, maar zal dit jaar wel gaan gebeuren.. Vorig jaar niet koud genoeg geweest..

sarahJB
Berichten: 31
Geregistreerd: 12-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-14 12:08

Heb twee weken geleden een nieuwe deken besteld en de heeft ook al meerdere goede regenbuien overleefd. Hopelijk blijft dit ook zo :D

Caroline50
Berichten: 22
Geregistreerd: 17-05-12
Woonplaats: Oldenzaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-14 18:36

Ik ben blij voor alle mensen die geen problemen hebben, echt. Maar ik baal zelf als een stekker dat ik er net een heb getroffen die bagger is....oftewel zo lek als een mandje!!
En dat ze daar niets mee doen, vind ik erg onfatsoenlijk :(

Estribo

Berichten: 1813
Geregistreerd: 26-03-06
Woonplaats: Noord-Holland

Re: Nika horseproducts dekens

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 11:34

Ik heb dus een nieuwe deken gekregen, na veel aandringen. Ook niet waterdicht.. prutspul.