Rijd dan ook niet lang/zwaar met hem.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_Miistral_ schreef:Mn bijrijdpaard staat nu met een onderdeken een een winterdeken op.. In een binnenstal, met een gigantische wintervacht, en van oorsprong komt ze uit koud land (haflinger) .. Ze staat er onder te zweten en kan haar warmte niet kwijt ... Ik kan wel janken egt. Arme pony, nu heb ik ze dr alletwee afgehaalt eigenaar die had alleen de regendeken opgedaan nu kunnen dr haren niet uitzetten om warmte zelf binnen te houden en die overtoligge warmte krijgt ze dr all hellemaal niet uit... Nu wilt ze m zo snel mogelijk scheren.. Omdat als we rijden ze zo zweet maar met deze sneeuw kunnen we absoluut niet rijden ... dus scheren kan je beter doen als de sneeuw over is... Wie weet een goeie manier om dit over te brengen en een duidelijke manier om uit te leggen? Ik ben wanhopig en kan egt huilen hierom... Jammer genoeg weet de eigenaresse niet zo veel van paarden die wou m met 5 cm vacht onder 100 grams deken zetten plus regendeken, terwijl ze all met regendeken ( toen was het nog zeker 5 tot 10 graden) het zweet tussen dr oren stond, en verder hellemaal kletsnat bij dr borst en nek en dr flanken en dr buik oh help