Joycebunny schreef:Hmm zo'n superman logo lijkt me wat, maar dan met de J ipv de S, iemand creatief genoeg om zoiets voor me te fiksen?
Het karakter van de S in de Superman ontwerp is vervormd om deze vorm te bereiken. Ik moest uitgewerkt wat deze vertekenende is om opnieuw de originele Superman style design met de letter S van een standaard lettertype, en vervolgens toegepast deze zelfde vervalst om de rest van het alfabet. De 'N' een paar berichten hierboven is genomen vanaf mijn website en is een voorbeeld van deze manier van werken.
Dit is wat je zoekt?

Het is niet genoeg om een goed idee gewoon voor een ontwerp hoewel, het moet haalbaar zijn in het lichaam scheren of zal het gewoon niet werken. Alle ontwerpen die ik maak heb dit in gedachten wanneer ik trek ze zo iedereen die scheert paarden van verschillende mogelijkheden en ik probeer realistisch te zijn wanneer de mensen verzoeken om hun idee te maken
Een lokale paard eigenaar vroeg mijn dochter om een sterren en strepen op hun paard. 50 sterren zijn realistisch niet mogelijk te vertegenwoordigen, dus werd het ontwerp veranderd in een enkele ster. Ik maakte het ontwerp vervalsen om aan te tonen de vlag afzien. Het was geschoren gisteren en dit was het resultaat.
Sorry als dit heeft geen zin, mijn Nederlands is nul