Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Beloven schreef:Ik snap niet goed hoe mensen nu al kunnen scheren? Hebben die paarden ook al echt een dikke vacht?
Mijne heeft echt amper haar, haha.
Nouvel schreef:ik heb voor temp rond de 18 graden met veel regen voor mijn merrie de Bucas sunshower, als dan toch per ongeluk de zon doorbreekt krijgen ze het niet gelijk bloedheet.
mijn ruin staat met die temp gewoon zonder deken...
Wat je andere dekens betreft, je zou evt een dun onderdekentje (horseware liner) kunnen kopen voor onder je smartex, dan heb je nog een tussenvorm voor je de dikke Bucas erop legt..
Ik heb voor mijn paarden 0, 100, 200 en voor mijn merrie die geschoren wordt ook nog 300 en extra onderdekens voor als het heel koud wordt...
xChantal94 schreef:Dit jaar ga ik mijn paard ook weer onder de dekens zetten. Heb al van alles aangeschaft wat ik nodig heb qua verschillende grammen. Wil hem graag ook een beetje kort in zijn vacht houden maar hoeft niet super strak te zijn.
Wanneer beginnen jullie met welke dekens (hoeveel gram)? Dus bij welke temperatuur?
Beloven schreef:Ik snap niet goed hoe mensen nu al kunnen scheren? Hebben die paarden ook al echt een dikke vacht?
Mijne heeft echt amper haar, haha.