laat hem dan zich zelf maar warm houden

wendyke: Oke, heeft hij een binnen of buitenstal ( puur nieuwschierigheid)
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sappos schreef:Tja als je paarden hebt die nog steeds super kaal zijn en eind deze maand weer geschoren wordenNee die zet je neit zomaar zonder deken...
Tancreda4 schreef:Sappos schreef:Tja als je paarden hebt die nog steeds super kaal zijn en eind deze maand weer geschoren wordenNee die zet je neit zomaar zonder deken...
Of paarden met mietjes spieren die na een dagje wat kouder blijkbaar gelijk weer helemaal hard en stijf zijn..... Grmbl. Mijn merrie heeft een dun vachtje, kan ook niet tegen regen in de zomer (ook stijf, stram en zielig). Dus helaas, dit jaar met dekens. Ik was altijd anti-deken, maar wat moet dat moet he... Ik ben blij met mijn dekenloze shetpoown, al is die nu ook weer zielig, want die is hele tijd klam op dr borst in stalDus zo goed is dat ook weer niet met regelen
calice schreef:Normaal gaan ze in groepen naar buiten op mijn huidige stal maar hij mag de groep niet in ivm zijn blessure dus dan houd het al een beetje op.
Vandaar dat ik ben gaan zoeken en dit stekkie heb gevonden, ben er ook heel erg blij mee.
http://94.100.124.171/1260400001-126045 ... __vpL.jpeg
(ik huur het gehele stuk in mijn eentje dus kan ook lekker doen en laten wat ik wil en beslissen per wanneer en hoe lang hij op het gras gaat)
Maar had inderdaad al het gevoel dat ik hem gewoon onder zijn regendeken kan houden, zodra de nachten warmer blijven wil ik die ook af gaan doen.
Sappos schreef:Ik heb meer dan 40 dekens voor die 4 pony's...daar had ik een heeeel leuk tuig voor kunnen kopen hoor...Maar nee ik wil graag doortrainen in de winter want ik heb gewoon mini sportpaardjes. Tja een van mijn dieren functioneert gewoon niet met haar. Die wordt in september al geschoren omdat hij niet met dat haar loopt, gewoon niet. Hij wordt sloom, gaat heel erg lopen pompen en hij krijgt irritaties op zn huid doordat hij de warmte niet kwijt kan...nee scheermachine eroverheen en hij is BLIJ