Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Yvank_ schreef:Mijn paard staat zeker niet te warm, als ik hem onder minder zet, wordt hij stijf en chagerijnig. Met mijn haflinger daarintegen ging ik geschoren nooit verder als 350 grams. Het verschilt per paard.
Yvank_ schreef:Waarom Fabster? Mijn paard heeft sneller een dikkere deken nodig. Hij is kerngezond, maar houdt gewoon niet zo van de kou. Regen vindt hij ook helemaal niets. Ene mens heeft het ook sneller koud dan de ander
Capriootje schreef:Ohja er werd nog gevraagd of de liner het sjaal verhaal had overleefd, nee dus. Paard had er lekker gaten in getrapt. Nieuwe is al binnen
Kasmir schreef:Capriootje schreef:Ohja er werd nog gevraagd of de liner het sjaal verhaal had overleefd, nee dus. Paard had er lekker gaten in getrapt. Nieuwe is al binnen
Dan heb jij meer pech dan ik. Had laatst precies hetzelfde (liner was net 1 dag oud xD) gelukkig maar hele lichte beschadigingen (op de naad iets uitgescheurd) dus naaimachine er overheen en weer zo goed als nieuw. Echt stom die achterklipjes zijn heel hard nodig haha.
Yvank_ schreef:Misschien denk ik dan veel te makkelijk.. Het interesseert mij vrij weinig hoeveel een ander op heeft liggen ik kijk naar mijn paard en doe op wat nodig. Te warm = minder te koud = meer. En dat ik dan 250 grams op heb terwijl een ander 0 grams op heeft liggen of juist 400 grams zal me dan persoonlijk een zorg zijn...
Capriootje schreef:Ohja er werd nog gevraagd of de liner het sjaal verhaal had overleefd, nee dus. Paard had er lekker gaten in getrapt. Nieuwe is al binnen
Amiigo schreef:Capriootje schreef:Ohja er werd nog gevraagd of de liner het sjaal verhaal had overleefd, nee dus. Paard had er lekker gaten in getrapt. Nieuwe is al binnen
Ik had juist dat de voorkant los was gegaan en die deken had geen ringetjes voor de liner dus die hing er als een soort cape achterheeft ze de hele nacht mee rond gelopen (24/7 buiten) en die zat helemaal onder de pis/mest maar hij was nog heel
Netam89 schreef:Die van mij staat deze week denk ik nog zonder deken buiten.