Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
N0a schreef:Mijne vandaag geschoren. Ze stond onder een 200 grams. En na het scheren deze weer op gedaan. Vond een 400 met dit weer echt te veel!
LisanneeD schreef:Ja ik twijfelde eerst of ik 350 zou doen, maar ben blij dat ik de 250 grams heb gedaan. Stalgenoot die mij hielp met scheren heeft nu al 500 gram opliggen... Nu een dubio om toch nog een 100 grams liner van horse ware te halen voor straks. De 200 heb ik al.
Drico schreef:LisanneeD schreef:Ja ik twijfelde eerst of ik 350 zou doen, maar ben blij dat ik de 250 grams heb gedaan. Stalgenoot die mij hielp met scheren heeft nu al 500 gram opliggen... Nu een dubio om toch nog een 100 grams liner van horse ware te halen voor straks. De 200 heb ik al.
Nu al 500.. Wat gaat ze op doen als het straks echt koud wordt dan
kusvoorjou schreef:Trof mijn paard vanmiddag zwetend onder de deken aan.. grr
Niet geschoren en o gram regen deken op. Heb hem af gelaten, vanavond weet op doen.
Als ik m sochtends tegen 10 uur af doe, en savonds rond 7 uur weer op doe, kan wel toch? Of is dat savonds te laat? Want ik heb haar vanmiddag dus de deken afgelaten na het longeren en ga straks eten en dan weer op doen..
Hylkje schreef:Is een 500 grams echt nodig?
Ik hen een 0 grams regen deken, 150 grams stal deken, 200 grams regen deken en een 300 grams stal deken en nog een teddy fleece deken. Zou dit genoeg zijn allemaal?
LisanneeD schreef:Ja, het is per paard ook verschillend. Hier nog een dubbio om een 100 grams horseware liner aan te schaffen. heb nu 250 gram die ik kan ophogen naar 450 gram. Zou ik die tussen stap nog echt nodig zijn?