Lang leve de lente!!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Darkness85 schreef:Ik had de 100gr gister verwisseld voor de 50gr. Maar hij stond gewoon te zweten. Dus ik heb hem er maar af gehaald. De komende dagen blijft hij dekenloos. En als het 's nachts niet meer gaat vriezen, dan krijgt hij niks meer op ook.
Was wel humor. Ik gooide hem in de paddock op zijn vaste tijd, met zn 2 matties. En hij bleef maar rollen. Ik denk dat hij wel 5x gerold heeft. Hij vond t heerlijk om lekker zonder deken te rollebollen. Mijn paard houd nl ongelofelijk veel van vies worden. Het is een echte viespeuk...
Ben misschien echt een miepje en mijn paard een porseleinen popje, maar als we woensdag weer intensief hebben gelest, moet ik toch even kijken of ik haar niet weer snachts onder een dekentje ga zetten
Kou slaat enorm snel op haar rug/spieren, reden ook van de deken, en na zo'n les is kans op spierpijn al groter (vorige week had ze beste spierpijn
). Dus even kijken wat voor weer het dan snachts wordt.
Hoe merk je dat op? Rillen? En lichaamstemp opnemen? Darkness85 schreef:Sappos schreef:Mijn pony had het koud onder zijn 500 zonder hals
Maar volgens mij heb jij gewoon een hele aparte Pown...
Hij heeft een Bucas All In One op ipv 300 staldeken en 300 halsdeken en nu stond meneer te trillen terwijl hij heerlijk warm onder zn deken was, hij is wel recent geschoren en zit super kort in het haar. Nouja hij eet zich maar warm, die hals krijgt hij niet meer
Zelfs mijn zielige kleine veulen staat onder 300 grams (okay wel met hals) en die heeft het echt niet koud
Wel vreemd hoor, arm ding 

(vind ze ook niet leuk hoor). Maar nu weer lekker iets om te poetsen & ze is in de rui dus vind het ook lekker om te worden geborsteld. Ze is dit jaar lekker vroeg met het verharen, ook positief!
Maarja hij was nog steeds lekker warm. Gewoon laten staan en eten gegeven en dan komt ie vanzelf wel op temperatuur