Porseleinen popjes... ik ben misschien idd voorzichtig, en kan 100 naar niets best... zit mij toch niet helemaal lekker.... Maar ze volede net gewoon aan.
EN, ze kijkt sinds gisteren pisneidig als ik met de deken aan kom, dat heeft ze nog niet gedaan het hele deken seizoen! Misschien moet ik maar naar haar luisteren en gewoon aflaten.
Darkness85
Geplaatst: 14-03-11 08:26
Tines kijkt altijd nijdig als ik met de deken aan kom. Een heel enkel keertje als het echt vriest, waait en als -15 aanvoelt niet... Maar voor de rest dus altijd...
Nog steeds fleece, afgelopen 2 nachten weer buiten gestaan. Wanneer de temp even wat omhoog gaat s' nachts, kan ze bloot
Tancreda4
Geplaatst: 14-03-11 09:22
Voor Wietje is het nieuws dat boos kijken. Het is echt een miep en kan om het minst geringste neidig doen, maar met de dekens heb ik (boven verwachting) geen last gehad hele winter. Nu echter wel, wordt ze boos, dus ze zal het wel niet meer fijn vinden. De 100 gram heb ik iig opgeruimd. Had net de 0 gram opgelegd om ze naar buiten te doen, maar die bij de bak toch afgetrokken. Ze mag vandaag lekker bloot.
Laatst bijgewerkt door Tancreda4 op 14-03-11 09:28, in het totaal 1 keer bewerkt
mn ventje(geschoren begin feb.)staat onder 300 gram en voelt niets te warm aan!..ging even twijfelen door jullie maar net nog even de stalvrouw gebeld en die vond hem goed aanvoelen!
JoyceLa
Geplaatst: 14-03-11 12:31
Bij alle berichten die ik nu hier lees ben ik steeds opnieuw blij dat mijn paardjes zonder deken staan. Ik hoef me helemaal nergens mee te bemoeien ze regelen het lekker zelf En ik weet dat ze zelf veeeel beter kunnen dan ik..
Mijne is geschoren stond eerst onder 800+gr met hals en inmiddels onder 550gr zonder hals. Ze begint wat in dr haar te komen maar wil het zo dun mogelijk houden gaat namelijk erg snel zweten....
ik had van het weekend nog 250 gram op, maar vandaag is de zomerdeken opgegaan, hij voelde warm aan. Even afwachten wat het weer gaat doen want het schijnt einde van de week weer wat kouder te worden.
Die van mij is een paar dagen overdag blootbuiks naar buiten geweest in het zonnetje, maar 's nachts nog de 0 grams opgehad. Gisteren ook de 0 grams afgelaten. Hopelijk kan hij nu afblijven, maar zag dat het tegen het einde van de week toch 's nachts weer naar de 3/4 graden gaat. Misschien dan toch 's nachts de 0 gram weer op.
pff ik vind het snachts nog behoorlijk koud! Mijne is een week geleden van 500 naar 300 gegaan....voelt prima onder de deken. Maar de mijne staat wel in een oude schuur waar het dus snachts nog behoorlijk koud is.
Van de week eens kijken of ik de 200 op ga doen....
Venthe
Geplaatst: 14-03-11 16:11
Die van mij staat nog steeds onder 550 voelt niets te warm aan, vanochtend wel iets warmer dus gooi er vanavond 300 op.
wendyke
Geplaatst: 14-03-11 16:12
de mijne nu nog 350 maar ga straks een 200 opleggen morgen 17 graden en zon
Ik had de 100gr gister verwisseld voor de 50gr. Maar hij stond gewoon te zweten. Dus ik heb hem er maar af gehaald. De komende dagen blijft hij dekenloos. En als het 's nachts niet meer gaat vriezen, dan krijgt hij niks meer op ook.
Was wel humor. Ik gooide hem in de paddock op zijn vaste tijd, met zn 2 matties. En hij bleef maar rollen. Ik denk dat hij wel 5x gerold heeft. Hij vond t heerlijk om lekker zonder deken te rollebollen. Mijn paard houd nl ongelofelijk veel van vies worden. Het is een echte viespeuk...