Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SBravour schreef:Welke maat van bucas dekens heb je nodig als je van weatherbeeta 175 oftewel 5,9 hebt?
Nouvel schreef:wel lekker dat je ze dan zo even kunt wassen!
hier staan ze beide onder de 100 grams rambo's, geschoren, voelden prima warm.
Nies_ schreef:Je wil niet wisselen zeker? Dan is de sunshower met onderdeken misschien geen slecht idee omdat die de zon wat reflecteert.
LisanneeD schreef:Dinsdag word de mijne geschoren. Welke deken zouden jullie op doen, keuze uit:
- ongevoerde amigo hero regendeken
- gevoerde regendeken merkloos
- amigo bravo medium 250 + losse hals 150 gram.
- 200 grams liner
Ze voelt nu ongeschoren nog warm genoeg onder de ongevoerde. Zelf denk ik aan de 250 gram, twijfel vanwege de temperaturen.
VWestra schreef:Goedenavond,
Misschien dat jullie mij kunnen helpen...
Mijn fries staat overdag buiten en s nachts binnen (ongeschoren). Nu heb ik 1 regendeken met fleecevoering(net nieuw) en een staldeken van Harry's Horse (100gram denk ik)die hoognodig vervangen moet worden.
Nu ben ik op zoek naar een deken die ik dag en nacht op kan laten (gemak, als het moet kan ik wisselen) en twijfel nu tussen een 0 grams regendeken en verschillende liners, of een bucas smartex variant of een simpele staldeken en dan altijd de regendeken met fleecevoering over de deken doen als ze naar buiten gaan...
Ik wil het graag zo goed mogelijk optimaliseren met minimale dekens en uitgaven, maar voor de perfecte combinatie kan ik tot 200 euro wel uitgeven.
Hebben jullie tips? Ik zie door de dekens het paard niet meer (ofzo)
Edit:spelling
MoniekV schreef:LisanneeD schreef:Dinsdag word de mijne geschoren. Welke deken zouden jullie op doen, keuze uit:
- ongevoerde amigo hero regendeken
- gevoerde regendeken merkloos
- amigo bravo medium 250 + losse hals 150 gram.
- 200 grams liner
Ze voelt nu ongeschoren nog warm genoeg onder de ongevoerde. Zelf denk ik aan de 250 gram, twijfel vanwege de temperaturen.
Mijn vandaag geschoren paard staat onder 100 gram met hals, warm zat.