De onze heeft zaterdag op zondag proefgedraaid met haar nieuwe deken wat erg goed bevalt. Ben wel blij dat hij er zondag af is gegaan, want nu is het weer voor haar te warm met die deken. Dus zoals gepland, begin/half oktober gaat de deken erop.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Nog steeds ongevoerd, maar iets dikker dan die vorige. De dagen worden korter, dus de wintervachten bereiden zich voor! 
Hier is het 25-26 °!

Angie_ke schreef:Vandaag een deken op vind ik er ook fel over...Hier is het 25-26 °!
Maar goed, vannacht krijgt m'n jaarling wel een ongevoerd regendekentje op, het koelt tenslotte snel af en ze geven voor deze nacht plaatselijk veel regen...
RianneH schreef:Angie_ke schreef:Vandaag een deken op vind ik er ook fel over...Hier is het 25-26 °!
Maar goed, vannacht krijgt m'n jaarling wel een ongevoerd regendekentje op, het koelt tenslotte snel af en ze geven voor deze nacht plaatselijk veel regen...
Waarom dioe je een jaarling een deken op? Medische reden?
Angie_ke schreef:(Staat eerder in het topic al uitgelegd)
Ze heeft tot voor drie weken nog nooit of mssn op 1 hand te tellen buiten gelopen. Bij de laatste regenbui stond ze enorm te beven, tot haar benen aan toe.
Ze is vrij rank en heeft zo geen 'vetlaag' op haar vacht als m'n andere 2 paarden, die niet anders gewoon zijn van buiten te lopen.
Lijkt me dus vrij normaal om een deken op te doen dit jaar.