Ik vind het TE warm om nu met dekens te zeulen, ze moeten profiteren van dit mooie weer, ze kunnen nog lang genoeg met dekens oplopen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
parouscha schreef:Mijn paard staat nu met die weer gewoon zonder dekens.
Ik vind het TE warm om nu met dekens te zeulen, ze moeten profiteren van dit mooie weer, ze kunnen nog lang genoeg met dekens oplopen
parouscha schreef:De mijne heeft nog steeds een regendeken op ongevoerd.
Het maakt me niet zoveel meer uit als ze een vacht aanmaakt, ze word zoiezo geschoren in oktober, dus wat mij betreft mag ze
Emaartje schreef:parouscha schreef:Mijn paard staat nu met die weer gewoon zonder dekens.
ow omdat je eerst zei een ongevoerde regendeken kun je beter oplaten met dit weer ook
LauEef schreef:LauEef schreef:
zou ik dit deken nu al op kunnen doen?
Want ze staat nu onder een zweetdeken en ik vind dat best wel koud...
ik kan in de winter altijd een onderdeken (350 gram) en een fleece deken onder doen. eventueel combinatie van die 2...
ik ga er waarschijnlijk nog een deken bij kopen maar ik weet dus niet wanneer kan dit jaar zijn maar ook volgend jaar...
Katja schreef:Het is nu overdag wel heel erg warm als je hem niet af kan doen in de ochtend dan zou ik een paar dagen wachten dan is het niet meer zo warm.
Marsu schreef:Wie kan mij helpen aan een tabel voor dekenmaten voor shetten en mini's. Ik heb gister op een wollen deken op de pony de maten opgenomen, maar als ik dat nu opmeet kom ik op een onderlengte van 100cm terwijl de pony iets van 95 cm is. Kan dit kloppen? Het is wel een pony met een korte rug, maar ik zou dan toch eerder op een onderlengte van 115/120 uit moeten komen toch?