Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.
Lekker ingepakt op de fiets en die koude wind in je gezicht vind ik echt heel fijn in de ochtend. Kan daar zo van genieten!

Heb nu mijn mountain horse schoenen nog aan en een windstoppertje. Niniane schreef:Vandaag is het hier circa 8 graden en kom nu al met dode tenen van het paard af.Moet binnenkort echt andere schoenen hebben. Vinden jullie muckboots fijn voor rijden? Vind ze zo lomp ogen.
Niniane schreef:Vandaag is het hier circa 8 graden en kom nu al met dode tenen van het paard af.Moet binnenkort echt andere schoenen hebben. Vinden jullie muckboots fijn voor rijden? Vind ze zo lomp ogen.
Niniane schreef:Het is bij mij in ieder geval niet zozeer de schenen, maar echt met name de tenen/voeten en handen. Is volgens mij genetisch, want mijn moeder heeft de ziekte van Raynaud en had precies hetzelfde toen ze mijn leeftijd was.
https://www.agradi.nl/muck-boot-wear-zwart-zwart.htm
Vind deze er wel netjes uitzien.
Bagheera_206 schreef:Koper schreef:Ja. Maar dan heb je in de winter toch koude schenen?
Voor regenachtige zomer/herfstdagen wil ik die nog wel graag.
Lekker warme winter softshell rijbroek. Helpt ook tegen koude benen.
Niniane schreef:Vandaag is het hier circa 8 graden en kom nu al met dode tenen van het paard af.Moet binnenkort echt andere schoenen hebben. Vinden jullie muckboots fijn voor rijden? Vind ze zo lomp ogen.
En Agradi telt niet mee....dat is geen ‘korting’ ivm andere sites
Niniane schreef:MissWeenie schreef:Ik kom ze juist helemaal niet meer tegen met fatsoenlijke korting de laatste tijd, en wil juist ook een hoger paar erbijEn Agradi telt niet mee....dat is geen ‘korting’ ivm andere sites
Hoe bedoel je precies?
Vergelijk de prijzen van Agradi maar eens met andere sites: 9 van de 10x stellen de ‘kortingen’ niks meer voor. Ook zijn de Muckboots daar continue in de ‘aanbieding’ waardoor je er nooit een stickerkorting op kan gebruiken. Maar dat doen ze bij ontzettend veel producten daar, het is echt zoeken naar een aanbieding die wel de moeite waard is en überhaupt kán. De Rambo Micklem is 1 van de weinige dingen die bij Agradi idd goedkoper is dan ergens anders.....maar ik dwaal af. Tot zover mijn frustratie over Afradi
Als iemand de Muckboots ergens spot met een goede korting, zou hier melden ontzettend fijn zijn