Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
MoniekV schreef:Jonnekee schreef:Ik heb voor de liefhebber nog een Bucas Buzz Off Classic maat 195 tekoop, mijn paard met zeer gevoelige huid krijgt plekjes van de gespjes van de buikflap, deken is helemaal nieuw en voor de zekerheid nog een x gewassen.
Vraagprijs 55 euro.
En als je de gespjes omdraait?
Nies_ schreef:Ik heb er een tijdje bontjes om gehad, maar nu blijft het gewoon heel allemaal. Alleen als ik ze een keer verkeerd om doe zit er gelijk weer een plek. Het is in ieder geval wel een nadeel van die dekens
Kasmir schreef:Ziet er ook mooi uit die van weatherbeeta.
Heeft iemand ervaring met de Amigo Vamoose Bug Buster, hoe valt die voor? Nu betreft het m'n eigen paard dus kan heerlijk van m'n eigen centen shoppen Ben zelf wel fan van horseware, of in ieder geval de winterdekens ervan dus neig nu voor een vliegendeken ook naar horseware.
ninne1 schreef:Kasmir schreef:Ziet er ook mooi uit die van weatherbeeta.
Heeft iemand ervaring met de Amigo Vamoose Bug Buster, hoe valt die voor? Nu betreft het m'n eigen paard dus kan heerlijk van m'n eigen centen shoppen Ben zelf wel fan van horseware, of in ieder geval de winterdekens ervan dus neig nu voor een vliegendeken ook naar horseware.
Ik heb deze deken, is fijn en stevig.
De deken valt voor ook erg mooi, trekt nergens en geen schuurplekken.
Alleen vind ik heb erg lang bij de benen, dus ik heb hem bij de ruitershop wat laten inkorten, nu past hij veel mooier!
En de hals is vrij kort, maar doordat de deken met Vamoose is behandeld lijken de vliegen toch uit de buurt te blijven..
Voor:
[ Afbeelding ]
na:
[ Afbeelding ]
Kasmir schreef:Oeps net een jurk inderdaad, zal bij mijn paard ook wel zo zijn. Zo te zien een kwestie van de bies losmaken, inkorten en bies weer vast maken dat moet mij lukken. Hals maakt me niet zo uit, had niet perse een hals op gehoeven maar praktisch elk fijn vliegendeken heeft een hals . Vind vooral de buik belangrijk maar wilde niet zo'n Bucas buikflap. Deze lijkt met de 3 singels nog een aardig eind buik te overlappen.
MoniekV schreef:LisanneeD schreef:Dankjullie wel, epplejeck heeft nog korting volgens mij. Dan ga ik hem daar bestellen. Iemand ervaring met hoe de maat valt ? Mijn paard heeft van de andere dekens 205.
Dan kun je het beste XL nemen