Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
RdLFoto schreef:Als je bang bent dat het er niet af gaat; gebruik stoepkrijt, dit hoef je alleen een beetje nat te maken en je kunt het er zo weer afborstelen als je het eraf moet halen, het werkte perfect bij mijn verzorgpony vandaag. Morgen ga ik het bij de andere proberen.
Joaltijd schreef:RdLFoto schreef:Als je bang bent dat het er niet af gaat; gebruik stoepkrijt, dit hoef je alleen een beetje nat te maken en je kunt het er zo weer afborstelen als je het eraf moet halen, het werkte perfect bij mijn verzorgpony vandaag. Morgen ga ik het bij de andere proberen.
dat is ook wel een leuke ja! Dankjee7
Xx
[***] schreef:Ewona schreef:Nog eens herhalen dat het ook goed werkt met een sopje van kalk en water.
Blijft er veel langer op, moet je er meestal af wassen met water en borstel.
Wordt veel witter dan met het meel.
Gaat er niet zomaar vanaf met rollen enz...
En de kalk trekt geen vliegen aan.
Hoe kom je aan kalk?
FlyAway schreef:Is er hier eigenlijk iemand die zo`n vliegendeken met zebraprint heeft? Ben wel benieuwd naar die ervaringen ook. (Sorry als ik er overheen gelezen heb)
Mrijn schreef:FlyAway schreef:Is er hier eigenlijk iemand die zo`n vliegendeken met zebraprint heeft? Ben wel benieuwd naar die ervaringen ook. (Sorry als ik er overheen gelezen heb)
Ik heb de bucas zebradeken nu een maand in gebruik en hij doet z'n werk prima! Mijn paard heeft absoluut geen last van dazen (en we zitten middenin het dazengebied). Daarbij blijft ze heerlijk koel onder de deken omdat het zonlicht wordt gereflecteerd. Zonder de deken zouden haar pigmentloze billen zeker zijn verbrand de afgelopen dagen.
miespotter schreef:Super, ik ga dit ook maar eens proberen! Zijn er mensen die echt recepten hebben oid?