Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Opie1991 schreef:Heb voor mijn paard een vliegen uitrijdeken met hals. Benen en buik goed insprayen met leovet daas/teek spray en ik kan gewoon het bos in en nergens geen last van.
xxelviraxx schreef:Opie1991 schreef:Heb voor mijn paard een vliegen uitrijdeken met hals. Benen en buik goed insprayen met leovet daas/teek spray en ik kan gewoon het bos in en nergens geen last van.
Ja maar jij woont in Portugaal, je moet hier eens in brabant komen rijden. Dan wordt je echt helemaal lek gestoken. Maar fijn dat je gewoon kan rijden , ik ben ook helemaal niet jaloers
xxelviraxx schreef:Hoe gaat het bij jullie met de dazen ? Ik heb het idee dat het hier ( nabij tilburg ) al minder wordt. Ik heb gisteren buiten gereden en ik denk dat ik er een stuk of 10 tegen kwam. Moet zeggen dat het wel waaide maar het zonnetje was er ook..
_Dune_ schreef:MickeyenVici schreef:Terwijl het andere jaren in Brabant best wel erg is met de dazen.
Of valt het andere jaren bij jullie ook mee?
Bij ons viel het dit jaar eigenlijk best mee, vorig jaar was het een stuk erger naar mijn idee.