Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
...t hoort erbij

Anoniem schreef:Vraag me soms dan wel af....mensen die niet durven te rijden omdat het glad is oid...gaan die dan ook niet naar hun werk??
Ik doe idd dan geen boodschappen (of loop effe naar de Lidl om de hoek. Dat is 4 minuutjes lopen). De school van de kinderen is letterlijk aan de overkant. De hond wordt gewoon uitgelaten. Maar ik ga idd geen hele enden weg met de auto als het niet echt perse hoeft. Als paard ziek zou zijn, van mij voor voer of water afhankelijk is, als er een kind naar de dokter moet... dan zou ik gaan. Maar ik heb bijv ook zoon 2 weken terug NIET naar een avond van de reddingsbrig gebracht omdat het vroor EN regende (geeft ijzel) en ik niet mijn leven en dat van kinderen riskeer voor een avondje les over mensen redden. Want les 1 is: Voorkomen is beter dan redden! 
Anoniem schreef:Vraag me soms dan wel af....mensen die niet durven te rijden omdat het glad is oid...gaan die dan ook niet naar hun werk??
Dus ik weet dat ik bij zo'n weer mijn paard ook geen plezier doe.