millennium schreef:Tjeempie, kortzichtig hoor. Natuurlijk kunnen paarden naar buiten met dit weer. Echter, heb jij onze buitenbak en paddock gezien?
Nee, en jij mijn wei ook niet.. Die wrs. er net zo bijligt als jou paddock en bak..

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sita_ schreef:millennium schreef:Tjeempie, kortzichtig hoor. Natuurlijk kunnen paarden naar buiten met dit weer. Echter, heb jij onze buitenbak en paddock gezien?
Nee, en jij mijn wei ook niet.. Die wrs. er net zo bijligt als jou paddock en bak..
bambi007 schreef:hier was het ook even schrikken vanmorgen t was allemaal heel hard terwijl ik gister nog door het grasveld met mijn kaplaarzen aan moest...De bak tja volgens mij kan het erger heb m snel nog effe gesleept ging wel aardig hij is nu in elk geval vlak...maar wel heel hard lees dat sommige nu nog zout gaan strooien heeft dat ng zin? en hoe vaak moet je dat doen? en hoeveel kilo in een 20x40 bak? wat een vragen he....t is mijn eerste winter met een eigen bak mijn paard staat aan huis dus hoef er in de sneeuw niet heen te reizen erg vervelend
millennium schreef:Ik heb het toch ook helemaal niet over jou wei? Bijzonder dat jij kan vanaf je pc kan oordelen.Ik zeg: kom een kijkje nemen en oordeel dan pas
. Vind het jammer dat er zo op de man wordt gespeeld, wanneer er een reactie wordt geplaatst. Er zijn genoeg mensen in dit topic welke niet kunnen rijden of losgooien, en daar wordt niks van gezegt. Is ook niet nodig, iedereen kan lijkt mij prima voor zichzelf oordelen hoe te handelen. Daar kan niet vanaf een computerschermpje worden beoordeeld.
Kortom: laat iedereen gewoon zelf oordelen of er wel of niet kan worden gereden en/of los gegooit![]()
. Daar hoeven geen discussies over te worden gevoerd en geen reacties op te worden gegeven. Bij iedereen is de situatie weer anders.
Maargoed; IK heb liever nat weer, gaat het allemaal net wat makkelijker!
Elin_ schreef:Geen leuk nieuws.
Volgende week sneeuwstorm..
Ik ben meestal van het buiten zetten ivm dat mijn pony het heerlijk vind buiten (os paard trouwens ook ,maar...) in deze sneeuwstorm moetenze ze binnen blijven!
eridinges schreef:Wat doen jullie met hoefverzorging als het sneeuwt?
ik heb nu alleen een buitenbak tot mijn beschikking. Hiervoor een binnenbak dus kon altijd rijden.
Onze bak blijft goed met sneeuw, maar wat doen jullie met de ijzers?
Halen jullie ze er even af of winterbeslag/stiftgaten?
En is dit even duur als gewoon beslag?