Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Tallout schreef:Mijn bijrijdknolletje heeft nu alleen een 0grams regendekentje op als er kan is op neerslag of als de wind echt heel scherp is. Verder krijgt ze het anders alleen maar warm. Plus, ze is onwijs schattig zo met die wintervacht.
mirka1994 schreef:Tallout schreef:Mijn bijrijdknolletje heeft nu alleen een 0grams regendekentje op als er kan is op neerslag of als de wind echt heel scherp is. Verder krijgt ze het anders alleen maar warm. Plus, ze is onwijs schattig zo met die wintervacht.
Heeft die het niet koud nu met het dekentje om? Ze heeft nu wel een lekkere deken van zichzelf gekweekt maar met een dekentje eroverheen kan ze haar haren niet overeind krijgen en druk je ze juist plat waardoor ze haar kacheltje van binnen niet kan stoken :s. Je kan beter of helemaal dekenloos of dikke deken omdoen..
Bij ons op stal hoesten alle paarden met een deken om behalve die van mij die zonder deken staan... En dat terwijl mijn volwassen merrie vorig jaar (nog met deken om) ook wat heeft afgehoest.. En dan denken ze bij mij op stal dat mijn paarden het koud hebben...
Zidore schreef:jolin schreef:Nou, ik ben gezwicht, gisteravond een deken erop gedaan. Lijkt me nu toch wat comfortabeler, want jongens wat is het KOUD!!!!
is dat dan niet juist hoe het NIET moet? (zoals ik het hier begrijp?)
![]()
![]()
![]()
![]()
jolin schreef:Ik doe wat ik denk dat in onze situatie juist is. Paard heeft Insuline resistentie is eerder te mager dan te dik, als haar energie nu gaat zitten in het warm houden van haar lijf heb ik straks helemaal een gratenbaal. Het gaat perfect zo. Als de ergste kou weg is gaat ze weer bloot.