Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bagheera_206 schreef:Muiz schreef:Nou inderdaad, ruim 100 euro voor een liner![]()
Inderdaad een hoop geld.Voor het zelfde geld kun je ook een Bucas Power Cooler in een Horseware liner naaien. Dat is de andere optie.
Celebi schreef:Dit bied wel perspectieven dat ze uiteindelijk dekens gaan maken met dezelfde voering. Ondanks de prijs wil ik 'm wel hebben hoor.
Slmt9 schreef:Bagheera_206 schreef:
Inderdaad een hoop geld.Voor het zelfde geld kun je ook een Bucas Power Cooler in een Horseware liner naaien. Dat is de andere optie.
Bij hypostore zelfs voor de helft vh geld.
https://hypostore.nl/bucas-power-prize- ... cB#527=329
manzano schreef:Slmt9 schreef:
Ja maar dan moet je nog wel de liner erbij kopen om hem in te naaien
De gewone liners van Horseware zitten geloof ik ook rond de 70 euro inmiddels.
Gelukkig zijn dekens tegenwoordig standaard met korting, dus die adviesprijs betaal je zelden.
Sintara schreef:Wat hebben jullie op je paarden liggen? Mel heeft nu een 0 grams deken met hals op maar ze heeft het wel warm..
Twiggy2008 schreef:Sintara schreef:Wat hebben jullie op je paarden liggen? Mel heeft nu een 0 grams deken met hals op maar ze heeft het wel warm..
Mijn ongeschoren paard van bijna 19 (met vacht) staat onder een 0 grams, voldoet prima, hij voelt warm genoeg en zo koud is het niet. Daarnaast staat hij ook veel in zijn schuilstal.
prugelpiet schreef:Marigo schreef:Mooi. Welke is dit Slmt9?
Nog even een keer de vraag:
Wie kent of heeft ervaring met borst verbreden van een Rhino Wug?
De wug heeft die sluiting met een ring en 2 klipjes, of niet? Ik kom even niet op de naam. Lijkt me dat die niet te verbreden is op een manier dat die nog goed zit?