Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
salamaleque schreef:Nouvel schreef:Ik lees veel ellende met de nieuwere Rambo dekens, wat zonde, ik heb al jaren mer veel plezier Rambo’s.
Hoe bevallen de nieuwere Rhino’s qua model en waterdichtheid?
Is dat een goed alternatief?
Ik heb altijd Rambo dekens gehad maar nadat ze na een wasbeurt (via een dekenwasserij) toch niet meer waterdicht bleven, moest ik opzoek naar iets anders. Zelfde Rambo dekens kreeg ik niet meer goed passend (zelfde maat besteld maar kennelijk toch iets qua pasvorm veranderd). Ik heb nu 2 nieuwe rhino dekens (allebei een Rhino plus, dus incl. Losse hals een 0 gram en een 100 gram) en ze bevallen me heel goed. Het enige wat ik minder vind, is de bevestiging van de hals. Die is niet met ringen maar met klittenband. Hals blijft wel mooi over de deken zitten daardoor en waait bij wind niet omhoog.
Pallatin schreef:Hier eind middag een happy droog paard onder de rhino, maar eerlijkheidheidshalve: het heeft niet de hele dag geregend (gelukkig)
Tancreda4 schreef:Pallatin schreef:Hier eind middag een happy droog paard onder de rhino, maar eerlijkheidheidshalve: het heeft niet de hele dag geregend (gelukkig)
Mooie deken. Das een 0 grams rhino wug? Heb je er misschien een linkje van?
De 100 grams rhino wug past heel fijn. M'n 12 jaar oude 0 grams wug past wat minder lekker. Wellicht oude versie, met wat andere pasvorm, dus ik twijfel of ik voor een nieuwe 0 grams rhino wug ga.
Overigens wel echt top deken. In 2010 gekocht, met oudjaar en gisteren/vannacht opgehad met dat hondenweer en nog steeds super waterdicht.
Slmt9 schreef:[ [url=m/pfralt.jpg]Afbeelding[/url] ]
Helaas voor mijn paard te groot. Heb de 183 gekocht, valt als een 190.
Ongevoerde regendeken van ballistic nylon van Premier Equine.
Wel weer geweldige kwaliteitdus de maat kleiner besteld en die is ook al verzonden
![]()
Iemand interesse om deze over kopen? Kostte mij 155,- (prijzen op site zijn excl. btw).
https://www.premierequine.co.uk/product ... 4305514663
manzano schreef:Vervelend dat hij niet past. Snap dat nooit zo goed hoe dekens zo slecht kunnen vallen qua maat. Cm is toch een cm. Maar goed.
Net zoals die Optimo. Dan pas je toch de maatvoering aan als hij standaard maat groter valt.