Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MyWishMax schreef:Een zomerdeken komt bij lange na niet aan 100 gram, nee. Zweetdeken is al warmer. Maar als je een 100 grams deken wil moet je ook een 100 grams deken kopen en geen zomerdeken.
car0linee schreef:Ik ben al jaren fan van de rhino's. Drie jaar geleden een 0grams en 250 grams aangeschaft. Dit jaar een nieuwe 0grs erbij gekocht omdat ik voornamelijk met liners werk en mijn paard 24-7 buiten staat dus met hevige regenval fijn om te kunnen wisselen. Maar onder de nieuwe en de oude staat ze kurkdroog ondanks heftige regen. Gebruik bij erge regen wel een hals, dat zorgt ervoor dat de regen de deken niet inloopt. Verder totaal geen issues met mijn nieuwste rhino aankoop (of de oudere rhino's).
MyWishMax schreef:Ze haalt de buitendekens er vanaf en wil ze op stal met alleen die liners.
Dan koop je het beste gewoon een dekensingel, ben je voor minder dan 10 euro klaar ipv allemaal extra dekens.
rensju schreef:Wie kan mij helpen?
Ik zoek een waterdichte deken, met 3 korte singels (zoals horseware) maar met een grote staartflap (zoals weatherbeeta of ej heeft die ook)
Bestaat die?
Nouvel schreef:Ik lees veel ellende met de nieuwere Rambo dekens, wat zonde, ik heb al jaren mer veel plezier Rambo’s.
Hoe bevallen de nieuwere Rhino’s qua model en waterdichtheid?
Is dat een goed alternatief?