Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marjo89 schreef:ninne1 schreef:Mijn Rambo is ook super waterdicht! Is inmiddels 3 jaar oud en alleen met de hand uitgespoeld. Je ziet de waterdruppels er zo vanaf glijden en als het sneeuwt blijft dat als een isolatielaagje op de rug liggen.
Welke rambo heb jij?
Ik zit beetje met de maat, ze heeft 115/165 niet elk merk heeft deze maat.
Mijn andere pony heeft 105/155 en daar heb ik overal pech. Gelukkig mijn nieuwe fjord 135/185 stuk makkelijker. Alleen die heeft een speknek
Ajpam schreef:Ik zit te twijfelen tussen Bucas power Turnout light em de Rhino plus medium. Bijde lijken het me fijne dekens. Welke zou het beste passen bij/op een IJslander van 145 die 24/7 buiten staat en geschoren gaat worden. Alvast bedankt!
Drico schreef:Ajpam schreef:Ik zit te twijfelen tussen Bucas power Turnout light em de Rhino plus medium. Bijde lijken het me fijne dekens. Welke zou het beste passen bij/op een IJslander van 145 die 24/7 buiten staat en geschoren gaat worden. Alvast bedankt!
Wij hebben hier voor alle ijslanders Bucas dekens. Mijn ijslander is van het oude type, rond de 137 cm en heeft van de Bucas een maat 165
doemaar schreef:Okeee hier een huil momentje. En negatieve ervaring met Bucas Smartex deken.
Ik twijfelde over de waterdichtheid van mijn rain. Nu heb ik een simpel testje gedaan. Op een plek van de deken wat water op gedaan binnen 5 minuten een hele natte plek aan de binnenkant. Zo lek als wat dus!
Dit is een garantie gevalletje. Maar dan heb ik ook nog eens de pech dat het deken helemaal niet zo goed ligt. Ze heeft een korstje op haar schoft. Heb ook nog de big neck versie. Grrrrrr! Wat een prut pasvorm voor mijn fjord. De andere soorten van Bucas liggen heel goed (en dit is geen big neck uitvoering) maar de Smartex is in ons geval om te huilen. Zit ik nu met een Rain en de Smartex Extra
Marjo89 schreef:Ik kan wel even keihard janken, mijn amigo bravo lite, was vorige week plots lek, Echt bizar.
Hij is verdorie nog geen jaar oud, contact gehad met de paardendrogist(daar kocht ik hem)
Terug gestuurd, nu is hij inderdaad lek op sommige plekjes & op de stiksels achterbij de staartflap.
Volgens hun was de deken ernstig beschadigd,:( krijg niks vergoed.
Ze gaan hem nog wel wassen & impregneren, maar ik heb er een hard hoofd in.
Maarja dan komt het weer wat nu, of weer een amigo, of een rambo orginal lite, deze is nu bij agradi redelijk betaalbaar.