Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kaatje77 schreef:Mijne scheer is altijd zo.
Train hem 3x per week en staat momenteel onder 500 grams totaal.
Ik rijd hem altijd met een uitrijddeken en daags staat hij buiten, 's nachts buitenstal.
[ [url=m/j9KgKR.jpg]Afbeelding[/url] ]
emilie schreef:Even inbreken met een vraag over de moser/wahl adelar pro. Ik heb even online gekeken, maar kon het niet vinden.
Wat betekenen ook al weer de lampjes met opladen? Ik dacht mijn 2 batterijen helemaal goed opgeladen te hebben, maar kon maar een minuutje scheren![]()
Hier iemand met deze machine een antwoord op mijn vragen?
pluisje88 schreef:emilie schreef:Even inbreken met een vraag over de moser/wahl adelar pro. Ik heb even online gekeken, maar kon het niet vinden.
Wat betekenen ook al weer de lampjes met opladen? Ik dacht mijn 2 batterijen helemaal goed opgeladen te hebben, maar kon maar een minuutje scheren![]()
Ik heb geen ervaring met deze machine maar heb wel geleerd bij alle accu apparaten dat je minimaal 1x per 3 maanden de accu aan de lader moet doen, of je hem nu wel of niet gebruikt. Ook als je ze niet gebruikt lopen ze langzaam leeg.
emilie schreef:Even inbreken met een vraag over de moser/wahl adelar pro. Ik heb even online gekeken, maar kon het niet vinden.