Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jane2 schreef:Hoi hoi, ik heb niet heel het topic door gelezen (aangezien het 104 pagina's zijn) dus het zal waarschijnlijk al wel gevragen zijn.
Maar ik denk erover om mijn tinker dit jaar voor het eerst te scheren. Hij loopt onder het zadel en in de kar. Staat 24/7 buiten met schuilstal ook in de winter. Of het moet echt extreem slecht weer zijn dan kan hij op stal.
Nu had ik bedacht, als ik hem eens begin/half oktober scheer en er dan een regendeken opleg (normaal heeft hij dat ook in de winter en een 200gr deken) zou dat dan genoeg zijn? En zou hij dan alweer genoeg haar hebben om ook in de winter gewoon buiten te kunnen blijven, maar minder als dat ik hem niet zou scheren? Hij word redelijk actief gereden en ik merk nu nog niets aan hem. Hij is niet minder actief of zweet extra. Maar hij krijgt ook zoveel haar overal hahaa, dat ik even aan het overwegen ben wat te doen.
Ik hoor graag jullie mening
claudiadvx schreef:Mn meisje is gisteren geschoren. Ze staat nu onder een 100 grams zonder hals. Helaas nergens een losse hals te vinden
[ [url=m/we28eo.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kozbi schreef:Hey mensen lol haha
Ik had even een vraagje, ik scheer normaal eind oktober maar mijn ponypaard is nu echt al mega fluffly aan het worden, zeiknat na het rijden en dan koelt het ineens af omdat hrt avond is..
Is het slim haar volgende week al te scheren en dan een dunne deken erop te gooien of zal ik toch nog wachten?
Kozbi schreef:Hey mensen lol haha
Ik had even een vraagje, ik scheer normaal eind oktober maar mijn ponypaard is nu echt al mega fluffly aan het worden, zeiknat na het rijden en dan koelt het ineens af omdat hrt avond is..
Is het slim haar volgende week al te scheren en dan een dunne deken erop te gooien of zal ik toch nog wachten?