Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Darkness85 schreef:Die van mij staat nog steeds onder een 100gr duoliner en een 0gr regendeken. Maar hij is er wel erg warm onder. Maar ik wil hem niet onder alleen een 0gr zetten. Want dan kan hij zn vacht niet opzetten als hij het koud heeft. En helemaal zonder lijkt me nog een beetje te veel van het goede. Hij is overigens niet geschoren en heeft een beste vacht.
Darkness85 schreef:@ Marije_jiplover: Ik zit er dus afentoe ook sterk over te denken om m gewoon onder de 0gr te zetten. Maar ja. Dan heb je dat "ze kunnen hun haren niet opzetten" verhaal weer. Ik ben nl niet in de gelegenheid om dekens s ochtends en s avonds te wisselen. Dus wat hij op heeft houd hij op.
Buckje schreef:Pfff sommige paarden met giga hoeveelheid grams met dit weer? Ik kan er met me pet niet bij.
Mijn ruin helemaal kaal staat onder 200 gram.
Tancreda4 schreef:Wat ik mij wel afvraag, met mensen die nog heel dikke boel dekens hebben, hoe die straks gaan afbouwen? Het is nu al soms boven de 10 graden en zou ik hem eigenlijk willen aflaten. In de zomer is het ook niet altijd enorm warm constant, nederland kennende. Zit toch best een verschil tussen nu 9 graden rond 400 gram op, en straks bij 15+ helemaal bloot, of zie ik dat verkeerd? Geen idee hoor hoe dat gaat, mijn eerste jaar dekens, en ik hou het bij dunnetjes.