Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Slmt9 schreef:Celebi schreef:Inderdaad kan de condens ook op de binnenvoering van dekens met vulling slaan. Zelfs op fleecegevoerde dekens en stay dry dekens. Al trekt het bij de laatste natuurlijk vrij snel in en merk je er uiteindelijk weinig van. Kan niet wachten tot Horseware met een stay dry voering komt. Of Bucas met een lage (V) sluiting, maar dat heb ik inmiddels opgegeven.
Ik heb een stay dry cooler in een onderdeken (die liner vooronder de rsih) genaaid. Was helemaal klaar met die vieze, klamme regendekens. Wat een uitkomst. Kan het iedereen aanbevelen.
Slmt9 schreef:Celebi schreef:Inderdaad kan de condens ook op de binnenvoering van dekens met vulling slaan. Zelfs op fleecegevoerde dekens en stay dry dekens. Al trekt het bij de laatste natuurlijk vrij snel in en merk je er uiteindelijk weinig van. Kan niet wachten tot Horseware met een stay dry voering komt. Of Bucas met een lage (V) sluiting, maar dat heb ik inmiddels opgegeven.
Ik heb een stay dry cooler in een onderdeken (die liner vooronder de rsih) genaaid. Was helemaal klaar met die vieze, klamme regendekens. Wat een uitkomst. Kan het iedereen aanbevelen.
MyWishMax schreef:Mijn bucas alleen als ik hem verkeerd wegleg tijdens het rijden. Als ik hem goed ophang juist weer nooit. Net als gisteren is die buitenkant echt goed nat, maar na hey rijden is de binnenkant nog steeds droog en kan die er gewoon op.
Celebi schreef:Slmt9 schreef:
De dag dat je deze tegen betaling gaat maken moet je me maar even een berichtje sturen. Ik ben hier totaal niet handig genoeg voor om het zelf te maken.
prugelpiet schreef:MyWishMax schreef:Mijn bucas alleen als ik hem verkeerd wegleg tijdens het rijden. Als ik hem goed ophang juist weer nooit. Net als gisteren is die buitenkant echt goed nat, maar na hey rijden is de binnenkant nog steeds droog en kan die er gewoon op.
Wellicht het proberen waard danik gooi hem meestal op de grond
Bagheera_206 schreef:Yenni schreef:Wat is het verschil tussen de amigo pony dekens of de normale dekens?
[ [url=m/oVej8F.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hier liggen twee 175 Amigo's op elkaar. De blauwe is een grote paarden deken en de roze/paarse is een ponydekentje. Dus lengte is exact gelijk. Alleen de hoogte dus niet.
Yenni schreef:Bagheera_206 schreef:
[ [url=m/oVej8F.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hier liggen twee 175 Amigo's op elkaar. De blauwe is een grote paarden deken en de roze/paarse is een ponydekentje. Dus lengte is exact gelijk. Alleen de hoogte dus niet.
Ohh heel erg bedankt!! Dan moet ik toch voor een pony dekentje gaan. Want die van mij heeft nu net een jurkje aan hahaha
Escada schreef:Wat vinden jullie van een disc sluiting ? Is dat wat of valt dat tegen?
Spenk schreef:Met welk wasmiddel wassen jullie niet waterdichte dekens? Ik laat al mijn buitendekens wassen bij een bedrijf met bucas wash.
Maar ik heb nu een stinkding die verregend is en niet meer droogt en bucas wash heb ik niet. Maar een niet waterdichte deken lijkt me toch dat je die met ieder willekeurig wasmiddel wel kan wassen?