Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Felba schreef:Dankjewel,
Ja er zijn zo veel soorten, regen, fleece, uitrij stal etc etc.
Dan nog niet gesproken over maten en grams.
Dus ik dacht miss hebben jullie wat tips over welke “soort” dekens je het beste als eerste aan kan schaffen
mutsiii schreef:Ik heb nu een bucas select quilt onderdeken gekocht. In alle bucas dekens heeft mijn paard maat 6,0. Nu zit de select quilt goed kwa lengte maar zit wat strak rond de hals/op de schoft. Wat zou ik doen? Maatje groter of zou een borstverlenger helpen?
felicity schreef:mutsiii schreef:Ik heb nu een bucas select quilt onderdeken gekocht. In alle bucas dekens heeft mijn paard maat 6,0. Nu zit de select quilt goed kwa lengte maar zit wat strak rond de hals/op de schoft. Wat zou ik doen? Maatje groter of zou een borstverlenger helpen?
Ik heb het met de smartex rain gehad. Maat 6.6 was echt te lang. Lag vaak scheef, trok strak op de schouders en schoft.
En heb ik maar een 6.3 gekocht. Kwa lengte super mooi. Krijg hem wel vast op de borst maar zit dan naar mijn idee echt te strak.
Ik had dus eigenlijk een 6.3 big neck moeten kopen.
Ik heb nu een borstverbreder besteld die komt volgende week binnen. Hoop dat dat het probleem oplost anders word het toch een big neck uitvoering.
prugelpiet schreef:Hier gister van 350 naar 450 gegaan. Was op de nieuwe stal een stuk kouder dan waar ze weg kwam. Maar even zien hoe ze hier onder staat, want anders moet er een warmere onderdeken bij komen
Felba schreef:Dankjewel,
Ja er zijn zo veel soorten, regen, fleece, uitrij stal etc etc.
Dan nog niet gesproken over maten en grams.
Dus ik dacht miss hebben jullie wat tips over welke “soort” dekens je het beste als eerste aan kan schaffen