Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sappos schreef:Ja helaas heeft ie alles in een keer gekregen, zwaar verwaarloosd, virusinfectie, luis. Daarom geschoren en wil hem zoveel mogelijk buiten houden om toch maar die weerstand op te blijven bouwen. Helaas had ie het van de week echt heel koud dus heeft ie een aantal nachten binnen gestaan. Maar ben niet blij met het mietje, had ik maar een veulen met een buikje, dik haar en zonder deken....misschien volgend jaardat wordt het streven iig.
Tancreda4 schreef:Sappos schreef:Ja helaas heeft ie alles in een keer gekregen, zwaar verwaarloosd, virusinfectie, luis. Daarom geschoren en wil hem zoveel mogelijk buiten houden om toch maar die weerstand op te blijven bouwen. Helaas had ie het van de week echt heel koud dus heeft ie een aantal nachten binnen gestaan. Maar ben niet blij met het mietje, had ik maar een veulen met een buikje, dik haar en zonder deken....misschien volgend jaardat wordt het streven iig.
Arm dingGelukkig kan hij ondanks alles met zijn dikke deken verzameling toch lekker buitenlopen, toch het gezondste voor een paard denk ik
Hopelijk volgende winter beter, dat hij dan gewoon weer genoeg haartjes aan maakt, maar na 1 jaar dekens is dat nog niet 'verpest' lijkt mij!
Verharen, mijne is daar altijd erg laat mee. Die laat op het lichaam nog niets los. Haar witte bles en witte voetjes echter laten wel al haren los, dat begint altijd het eerst. Mijn shetje laat ook al wat haartjes los, maar nog niet heel veel.
Safiera schreef:Onze pony's nogsteeds dik in het haar onder hun 300 gramsHoop dat dat nog even zo blijft, en ze pas beginnen als de dekens af zijn. Worden mijn dekens anders zo harig van
Heeft het verharen trouwens niet meer met het licht (langere dagen) dan te temp. te maken?
Enne, zijn we nog niet toe aan een nieuw topic?
Safiera schreef:Onze pony's nogsteeds dik in het haar onder hun 300 gramsHoop dat dat nog even zo blijft, en ze pas beginnen als de dekens af zijn. Worden mijn dekens anders zo harig van
Heeft het verharen trouwens niet meer met het licht (langere dagen) dan te temp. te maken?
Enne, zijn we nog niet toe aan een nieuw topic?
Ambrasoft schreef:Grace schreef:is jullie paard nu ook alweer in de rui??
die van mij verliest haren alsof zijn leven er van af hangt... terwijl het nog steeds vriest
JA! Er komen hier hele bossen vanaf! Niet normaal!
Maar ik ben er wel blij mee eerlijk gezegd, ze staat toch onder een lekkere warme deken
_Cher schreef:Mijne is ook ontzettend aan het verharen, maar gek genoeg alleen de witte haren. (ze is bont)
Heb van de week zelfs zo'n ijzeren roskam gehaald zo erg is het!
Ze staat nog wel onder een 340grams, maar ze voelt niet heel erg warm onder de deken, dus laat deze nog maar even op tot het iets warmer word en dan krijgt ze een 200 grams op.