Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
)
BrittKitt schreef:Nou nee hoor, bij mijn oude stal stonden ze in een kaal weiland want er mochten geen bomen geplant worden
Als dat in het bestemmingsplan staat. Je mag ook niet zomaar paarden houden op bv agrarische grond.
en ik heb hem er meteen afgehaald en net pas weer opgelegd en morgen gaat ze zonder deken op de wei
maar moet natuurlijk iedereen zelf weten,bij ons op stal hebben het er ook al wat die het op hebben liggen,en inderdaad zweten ze er dan onder
,kan nooit goed zijn maarja beantsje schreef:Gisteravond heb ik in de les gereden en mijn tinker was kletsnat. Toch heb ik hem zonder deken de wei weer ingezet.
Het is immers nog heerlijk weer, het was windstil. Dan ga ik toch geen deken opdoen?
Ik ben altijd heel erg terughoudend geweest met dekens, gewoon hup, de wei weer in na het rijden (nou ja, niet bij beestenweer, dan mag ie even opdrogen) en 's winters gewoon wassen met koud water.
In de herfst scheer ik een streepmodelletje en laat hem verder dekenvrij. Hij gaat dan overdag in het land en's avonds naar binnen.
Ik heb in 8 jaar paardenbezit nog nooit een verkouden paard gehad.