Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
spuit12 schreef:mijn buurvrouw heeft een 7 jarige tinker en moet om de 5 weken scheren maar ja die staat ook onder een 150 gram
opaal schreef:spuit12 schreef:mijn buurvrouw heeft een 7 jarige tinker en moet om de 5 weken scheren maar ja die staat ook onder een 150 gram
Das toch ook niet gezond, je paard om de 5 weken scheren! Laat je ze elke keer weer die vacht aanmaken en haal je het er weer af. Ik zou zeggen, dikkere deken of gewoon niet scheren toch?
simongek schreef:Zie mijn post op de vorige pagina. Dat vindt ik dus ook. Het is toch absurd dat er mensen zijn die nu al voor de 3e keer gaan scheren. Dan doe je toch echt wat fout. Dan zou ik hem of dikker inpakken of gewoon stoppen met scheren.

shcmarathon schreef:Jims wordt zaterdag geschoren en krijgt dan een 370 grams deken op. Hij staat nu onder een ongevoerde regendeken!
Als het weer gaat vriezen krijgt hij nog een deken eronder van 300 grams.

nomes schreef:Mijn niet geschoren paard staat onder een 200 grams. Als het kouder wordt onder een 350 gram en daar houdt het dan ook mee op!
x_Katja_x schreef:Dit is ook mijn bedoeling.. Houd jou paard wel een dunne vacht als hij van de winter met alleen een 350 gram deken staat??

Mijn paard staat nu met een 250 gram op in een vrij warme stal (binnenstal) en heeft een nette dunne vacht. En dit wil ik natuurlijk wel graag zo houden.. Wanneer doe jij je 360 gram erop? Alvast bedankt! Up_to_Date schreef:shcmarathon schreef:Jims wordt zaterdag geschoren en krijgt dan een 370 grams deken op. Hij staat nu onder een ongevoerde regendeken!
Als het weer gaat vriezen krijgt hij nog een deken eronder van 300 grams.
Dus totaal 670 grams deken op als het vriest..
Pff....
Mijn paard heeft nu 200gram op en staat 's nachts op stal en heeft op de hals absoluut nog geen dikkere vacht gekregen. (niet geschoren).
MelanieB schreef:Mijn tinker is geschoren, en heeft nu een 400(of 500, weet even 123 niet meer) grams deken op.. met nek.
x_Katja_x schreef:Oke dan ga ik het gewoon proberenMijn paard staat nu met een 250 gram op in een vrij warme stal (binnenstal) en heeft een nette dunne vacht. En dit wil ik natuurlijk wel graag zo houden.. Wanneer doe jij je 360 gram erop? Alvast bedankt!
Nouvel schreef:MelanieB schreef:Mijn tinker is geschoren, en heeft nu een 400(of 500, weet even 123 niet meer) grams deken op.. met nek.
owww, ik was al bang dat ik de enige was die er zo'n dikke deken op had liggen, was al bang dat het té dik zou zijn...