Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Het is niet anders.
We willen ze graag ( vanwege de sport ) niet te dik in het haar, en aangezien ze van 's morgens 8 tot ong. 's avonds 8 buiten staan, en we geen binnen maar buitenstallen hebben ( mischien verbaast het je, maar dat maakt echt een heel verschil.. ) hebben we ze nu al onder dek. ( Paard wordt wss nog wel geschoren, kan bij pony helaas niet, misschien, als het echt te gek wordt, dat we hem toch scheren, maar dan moet er helaas wel een spuit in, anders overleef je het niet.. )
) maar doe wel elke avond het luikje weer dicht.. Flew schreef:Die van mij krijgt wel vacht op zn nek als daar geen deken zit (en die zit er niet). Weet niet hoe dat bij andere paarden gaat.
Karin_deB schreef:Halsdekens lijken mij echt ondingen.
Een halve hals lijkt me weinig nut hebben, want als ze met hun hoofd naar beneden staan kiept het een beetje omhoog, dus dat regent harstikke in.
En hele hals lijkt me een beetje trekken zodra ze met hun hoofd naar beneden gaan.
Hebben jullie trouwens ook met de ongevoerde regendekens dat als het flink regent dat er een klein stuk onder de deken nat is. En dan niet op de rug ed, maar bij de naden bij de borst en hals? Net alsof het daar inregent.