Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
meggiemeg schreef:Slmt9 heb een heb een heleboel bruikbare tips gekregen in dit topic! Ben ik heel blij mee, dingen die we zelf niet hadden bedacht of zelfs niet wisten, ook per pb. We hebben wat dingen in werking gezet, zal wel wat tijd gaan kosten maar dat geeft niet.
In de agenda staat al dat ik in juni het moet gaan regelen voor de paarden, ondanks dat ik de paarden dan weg breng eis ik wel dat het evengoed "rustig blijft", ik heb geen zin om dan een maand in de ellende van vuurwerk te moeten leven, oud en nieuw is 2 dagen en dat moet genoeg zijn.
xxCYNNxx schreef:ts, ik zou, als ik in jouw schoenen stond, de beelden van afgelopen dec allemaal bewaren.
Beginnen ze in dec weer en politie reageert weer zo laks, direct de gemeente inschakelen en verzoek tot handhaving indienen. De beelden van dec 2018 meenemen naar de gemeente.
Heb je toevallig bijgehouden hoeveel contact je hebt gehad met politie (en andere stappen die je in dec 2018 hebt genomen) met alle terugkoppelingen? Die aantekeningen/verslagen ook bewaren, zodat je die aankomende dec mee kunt nemen als dat nodig mocht zijn.
En dan kan je het hopelijk gelijk in de kiem smoren ipv weer wekenlang ellende en paarden in paniek.
superpony schreef:Een bemiddelaar zou denk ik het meeste effect hebben. Dat kinderen daar afsteken is niet normaal. Als iemand het gezin kan begeleiden, kom je denk ik verder. Tijdens de periode van spanningen bereik je niks, maar als mensen op tijd gaan praten en hopelijk leren, kun je nog een beetje hopen op goede uitkomst
Sanet schreef:We hebben bij ons op het werk van die steenmarterverjagers, die geven echt een onwijs hoge piep. Echt super frustrerend is dat. Kinderen horen dat dus ook beter dan volwassenen (nou ja, behalve zij met een heel goed gehoor....)