Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LiannePuthzy schreef:NinaCharlie schreef:Ik vind paarden met zulke maskers echt lijken op tapirsHet lijkt me wel een fijn model zo met volledige bescherming
![]()
Vind m vreselijk lelijk maar beter aks een verbrande korsterig hoofd, iemand vond m ook al op een giraffe lijke
alice0cullen schreef:Ik heb de pagoni nu net een week en ze heeft hem tot nu toe nog niet af gekregen. Ogen zijn mooi vrij en ze heeft geen schuurplekken van het halster meer. Heb wel een maat cob gedaan in plaats van full.
[ [url=m/VGfJ1Q.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/VcdqP0.jpg]Afbeelding[/url] ]
NinaCharlie schreef:Nou mijn LeMieux lag vanochtend vertrapt en smerig in de wei, paard stond er naast te headbangen vanwege de 30 vliegen op zijn hoofd. Heb hem afgespoeld, te drogen gehangen en nogmaals opgedaan na mijn buitenrit. Moedeloos word ik er van, alles schuurt hij af.
salamaleque schreef:Hmmm ik weet het niet, wat vinden jullie? Ogen zitten wel mooi midden in het venster maar ik ben bang dat het masker wat omhoog gaat kruipen vanwge het elastiek achter de oren. Dit is een full.
[ [url=m/ZhNgV1.jpg]Afbeelding[/url] ]
salamaleque schreef:Aan de Bokkers met een Rambo met hoepel erin. Hoe maken jullie die schoon? Bij mij is met name het bont vies geworden door zweet e.d. Kan me voorstellen dat je het gaas met een tuinslang kunt afspuiten maar of die bontrand dan schoon wordt?
salamaleque schreef:salamaleque schreef:Hmmm ik weet het niet, wat vinden jullie? Ogen zitten wel mooi midden in het venster maar ik ben bang dat het masker wat omhoog gaat kruipen vanwge het elastiek achter de oren. Dit is een full.
[ [url=m/ZhNgV1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ga hem toch terugsturen. Heb ook de Field Relief midi binnen, die lijkt een stuk luchtiger, is wel zonder oren maar sluit mooi aan.
tylando schreef:alice0cullen schreef:Ik heb de pagoni nu net een week en ze heeft hem tot nu toe nog niet af gekregen. Ogen zijn mooi vrij en ze heeft geen schuurplekken van het halster meer. Heb wel een maat cob gedaan in plaats van full.
[ [url=m/VGfJ1Q.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/VcdqP0.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vind deze heel mooi..maar is dat zwart uv werend? Mijne heeft nl trigger van fel zonlicht en nog eens een roze neus.