Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kaatje77 schreef:joke165 schreef:Voor het eerst dit jaar zelf mijn paard geschoren. Zowel voor paard als mij de eerste keer. Aan de hand van aanbevelingen in dit topic de Moser Max45 gekocht bij Zooplus.de
Apparaat had er geen enkele moeite mee en werd ook niet erg warm. Mijn paard was superbraaf, hij vond het wel gezellig
Goed gelukt en best tevreden over het resultaat. Scheerkop is inderdaad vrij smal. Ben wel totaal zo'n 2.5u bezig geweest maar ligt met name aan mijn eigen onervarenheid
Dat vraagt om een foto
Lante schreef:Ik lees hier even mee. Zelf een apparaat kopen is goedkoper dan het laten doen en ik wil alleen dekenmodel denk ik, dus..
kaatje77 schreef:jill schreef:Weet iemand of de Moser Artiko (1245) hetzelfde apparaat is als de Moser Max45 (1245) ?
Lijkt dat de scheer kop van de artiko breder is, maar het is ook een 2-speed 45watt zelfde als de moser max45
Kim_Asterix schreef:Hey allemaal,
Aangezien ik 2 paarden heb die 2x per jaar geschoren moeten worden en elke keer iemand inhuren nogal duur wordt kan ik beter zelf een scheermachine aanschaffen