Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
Polderpaard schreef:Hier ook een flinke teddy hals, maar ik kan me er echt niet aan ergeren hoor ik heb nu dekens met een halve hals en door zijn teddy hals hoop ik geen hele halzen op de dekens nodig te hebben van de winter. Handig toch juist die isolatie van zich zelf?
Ik geloof trouwens dat die van mij ook de ruigste is van stal en dat voor een kwpn'er
pietiedecy schreef:Polderpaard schreef:Hier ook een flinke teddy hals, maar ik kan me er echt niet aan ergeren hoor ik heb nu dekens met een halve hals en door zijn teddy hals hoop ik geen hele halzen op de dekens nodig te hebben van de winter. Handig toch juist die isolatie van zich zelf?
Ik geloof trouwens dat die van mij ook de ruigste is van stal en dat voor een kwpn'er
hier ook dekens met halve hals! (HH highliners), ik kan me opzich ook niet ergeren aan de teddyhals, maar ze zweet hier natuurlijk wel erger door, wat soms wel vervelend is.. en voor op wedstrijd had ik toch liever dat ze daar ook een gewoon vachtje heeft
@carlijn, ik denk niet dat dat sterk genoeg is.. als paard veel beweegt zal het klitterband snel losgaan.
carlijn83 schreef:Iemand ervaringen met een deken met klitteband voor bevestiging van halsstuk??
Twijfel of dat stevig genoeg is
carlijn83 schreef:Iemand ervaringen met een deken met klitteband voor bevestiging van halsstuk??
Twijfel of dat stevig genoeg is
Polderpaard schreef:pietiedecy schreef:
hier ook dekens met halve hals! (HH highliners), ik kan me opzich ook niet ergeren aan de teddyhals, maar ze zweet hier natuurlijk wel erger door, wat soms wel vervelend is.. en voor op wedstrijd had ik toch liever dat ze daar ook een gewoon vachtje heeft
@carlijn, ik denk niet dat dat sterk genoeg is.. als paard veel beweegt zal het klitterband snel losgaan.
Wordt je op wedstrijd aangekeken/beoordeeld op teddy vachtjes? Dat zou ik wel raar vinden van een jury. Het zegt immers niets over je prestaties. Maarja, ik ken het wereldje helemaal niet hoor. Het zweten is inderdaad soms lastig. Ik ben wat langer bezig hem weer vrijwel droog te krijgen voor zijn deken we op gaat op stal. We gaan meestal lekker wandelen met de zweetdeken op na het rijden, dat vinden we allebei nog gezellig ook
Ik heb ook HH highliners en ze bevallen me heel goed. Ze passen hem zo fijn, geen scheefzakken etc.