jamiroquai schreef:HalloDan: het is inderdaad een probleem als je paard niet naar buiten kan. Daar zou ik ook wakker van liggen, net als elke andere paardenliefhebben. Onze pensionhouder doet echt zijn uiterste best om ze elke dag buiten te krijgen. Dat is twee dagen niet gelukt en daar heb ik ook wakker van gelegen.
Dus is mijn pension wel heel erg luxe, dat ze elke dag zo veel moeite doen voor alle paarden.Als dat niet zo zou zijn, zou ik inderdaad ook een regeling treffen met anderen.
Ik denk dat de meeeste paardeneigenaren wel een regeling treffen met anderen met dit weer, je wil toch dat je paard niks te kort komt?
Voor 2 x in de week een half uurtje komen is een paard wel een erg dure hobby, ha ha!
( Soms nap je misschien mensen niet, maar dat betekent niet dat die mensen fout zijn. Ik heb mijn eigen redenen waarom ik niet elke dag kan komen. Maar ik denk ook elke dag aan hem, en mis hem ook.)
Ik vind het wel fout van die mensen om als je niet iedere dag kan gaan je paard op een stalling te zetten waar ze niet buiten gezet worden hoor! Als je weet dat je maar 1 of 2x per week gaat (inderdaad een helemaal dure hobby dan
)zorg dan in elk geval wel dat je paard tenminste iedere dag zijn stal uitkomt!
Maar dan probeer ik toch wel te gaan voor de nodige aandacht en een lekkere poetsmassage. Op het erf is een paadje naar de mesthoop, maar verder is het erf een ijsbaan. De weg naar de binnenbak is een schaatsbaan.
. Geen zin hebben we toch allemaal wel eens
.