Sita_ schreef:Vippie schreef:... Week erop wordt het alweer warmer.
En heeeeeel nat...![]()
Weet niet waar ik nu blijer mee ben eigenlijk...
Doe mij dan maar de kou!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Vippie schreef:Bravura schreef:En dan maar wachten tot dat pak sneeuw valt as dinsdag, zoals ze voorspellen!
Volgens de site van het KNMI (nog steeds de meest betrouwbare) valt er dinsdag helemaal niks, wordt deze week wel koud maar verder weinig spannends. Alleen maandagmiddag verwachten ze in het oosten wat sneeuw. Week erop wordt het alweer warmer.
Charlot2000 schreef:Is er iemand die nu nog buiten in de bak kan rijden? Wij hier echt niet maar ben wel benieuwd of er mensen een bak hebben waar je nu nog wel fatsoenlijk in kunt rijden?
wij hebben de paarden wel gewoon naar buiten. Vind het altijd wel eng met die harde hobbelige grond maar het is niet anders. Ze de hele winter binnenhouden is gewoon geen doen. Ik hoop ook snel op warmer weer!!!!
Sita_ schreef:millennium schreef:Doe mij maar nat!Geen bevroren waterbakjes, paardjes lekker naar buiten, in de buitenbak kunnen rijden, geen gladde stenen door de ijzel, niet met emmers water zeulen, niet met strooizout in de weer.
Waarom kunnen de paarden niet met kou naar buiten?
millennium schreef:Nou nou, beetje rare reactie.Omdat de paddock en de buitenbak een bevroren heuvellandschap zijn en ze deze week nog op ijzers staan misschien? Ze hoeven hun beentjes niet te breken.
Sita_ schreef:millennium schreef:Nou nou, beetje rare reactie.Omdat de paddock en de buitenbak een bevroren heuvellandschap zijn en ze deze week nog op ijzers staan misschien? Ze hoeven hun beentjes niet te breken.
Er ligt toch geen pak sneeuw? Ze weten zelf prima hoe ze hun voeten neer moeten zetten op dat 'heuvellandschap'..
Maar goed, ik zal wel 'raar' zijn dat ik mijn paarden en alle andere paardenhouders hier in de omgeving de paarden lekker buiten heb...