Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
funnyhorses schreef:Ik heb via Bokt een kerstmuts voor mn pony gekocht (zo'n rendieren gewei hahaha)
Ik scheer dan HO HO HO op dr kont whoehahahahaa
Dat kun je ook dubbel opvatten dan hahahahahaa
Cynthia82 schreef:funnyhorses schreef:Ik heb via Bokt een kerstmuts voor mn pony gekocht (zo'n rendieren gewei hahaha)
Ik scheer dan HO HO HO op dr kont whoehahahahaa
Dat kun je ook dubbel opvatten dan hahahahahaa
![]()
Volgend jaar ga ik ook echt zoiets hilarisch doen!!!
Nu hou ik het op Baby Inside.
Ik ben al met een vriendin aan het bedenken hoe we het beste een sjabloon kunnen maken. We denken er aan om de letters uit te knippen, dan één voor één op dr kont te houden en dan met een stift ofzo een lijntje om de letters heentrekken en dan heel mijn poownie kaal, behalve de letters..
Iemand een beter plan?
funnyhorses schreef:LADPR schreef:Ik ga het gewoon met dat plakplastic doen.
Patroon erop, uitknippen en plakken maar.
Ja precies.
Ik zat al aan zelfklevende raamfolie te denken dan kun je lekker veel sjabloontjes maken
yvonnedv schreef:Ik denk dat deze dame ze wel kan maken.
http://www.fleurjethuis.nl/
Ik zal het er donderdag even met haar over hebben.
en plakplastic kan je overal vinden DHZ blokker behangzaak noem maar op, misschien ook nog wel bij de action.
Joycebunny schreef:Ik ben nog originele ideeën aan het opdoen!
Mijn pony noemt Johnny (foto's zie profiel). Best een stoere naam dus. Iemand suggesties?
Supermanlogo vind ik best stoer maar dat vind ik eigenlijk alleen leuk als de naam van je paard met een S begint
Joycebunny schreef:Joycebunny schreef:Ik ben nog originele ideeën aan het opdoen!
Mijn pony noemt Johnny (foto's zie profiel). Best een stoere naam dus. Iemand suggesties?
Supermanlogo vind ik best stoer maar dat vind ik eigenlijk alleen leuk als de naam van je paard met een S begint
hierbij nogmaals, nog geen antwoorden gekregen
Cynthia82 schreef:yvonnedv schreef:Ik denk dat deze dame ze wel kan maken.
http://www.fleurjethuis.nl/
Ik zal het er donderdag even met haar over hebben.
en plakplastic kan je overal vinden DHZ blokker behangzaak noem maar op, misschien ook nog wel bij de action.
Echt?? Dat zou fantastisch zijn!!!
Laat me maar weten of ze dat wil doen en wat het kost.
Ik heb wel een voorbeeld van wat ik precies wil hebben. Dus als die mevrouw het kan en wil maken, stuur ik je wel een pb'tje met het betreffende plaatje, goed?