Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
spiritxxx schreef:Gentlegiant schreef:Ik heb ze vanmorgen ook al onder de dekens gezet 2 warmbloeden stonden er als hoopje zielig bij
2 warmbloeden en mijn koudbloed en mijn jaarling staan nu onder de deken
Jaarling onder de deken??
keona schreef:????????????? die moeten toch zeker nog lekker weer stand opbouwen en lekker paard(veulen) zijn.Gentlegiant schreef:Ik heb ze vanmorgen ook al onder de dekens gezet 2 warmbloeden stonden er als hoopje zielig bij
2 warmbloeden en mijn koudbloed en mijn jaarling staan nu onder de deken
__Jolien__ schreef:Tamara21 schreef:Nee ik ken mijn paard gewoon heel erg goed..
Als je je paarden regelmatig ziet en er veel mee werkt begin je ze te kenne, dan kun je zien wat ze leuk vinden en wat niet
Poenarie schreef:Voorheen associeerde ik rillen ook met kou vatten, maar rillen is een teken dat hij/zij zichzelf warm houdt.
Poenarie schreef:__Jolien__ schreef:
Als je je paarden regelmatig ziet en er veel mee werkt begin je ze te kenne, dan kun je zien wat ze leuk vinden en wat niet
Ik ken mijn paard heel er goed, dat mag ook wel na 10 jaar lijkt mij, maar geen enkel paard heeft een hekel aan regen.
Als je een paard dag in dag uit buiten laat lopen, dan is ie eraan gewend binnen no time.
Het is enkel verwennerij wat wij mensen doen en bij ieder buitje er maar een dekentje op leggen of naar binnen halen.
Sorry, maar ik vind dat een beetje overdreven, dat is mijn mening.
Voorheen associeerde ik rillen ook met kou vatten, maar rillen is een teken dat hij/zij zichzelf warm houdt.
Moeni11 schreef:Lekker vinden dat het overdreven is! Vooralsnog hoef ik deze winter wederom niet te scheren en dat vind ik wel zo prettig
wouterpaard schreef:Citaat:Sorry, maar ik vind dat een beetje overdreven, dat is mijn mening.
En wij kennen onze paarden allemaal niet?
Citaat:Ik ken mijn paard heel er goed, dat mag ook wel na 10 jaar lijkt mij, maar geen enkel paard heeft een hekel aan regen.
Als je een paard dag in dag uit buiten laat lopen, dan is ie eraan gewend binnen no time.
Het is enkel verwennerij wat wij mensen doen en bij ieder buitje er maar een dekentje op leggen of naar binnen halen.