Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ik zou overigens mijn paard niet het hele jaar hier op het land willen hebben ondanks dat het geen snoepje is volgens giolli de grond is hier zo bar en bar nat....ik weet zeker dat ie binnen de korste keren kreupel is van de mok.... de paddock veroorzaken al genoeg schade aan zijn benen
... Giolli schreef:Naar het land?!
Mijn paard staat overdag altijd op land. Weer of geen weer.. Het zijn geen suikersnoepjes?!
In de winter staan ze 's nachts hier op stal.
Puur uit eigen veiligheid.
Als het wat langer licht word en de vorst weg is gaan ze weer 24/7 naar buiten.
Darkness85 schreef:Giolli schreef:Naar het land?!
Mijn paard staat overdag altijd op land. Weer of geen weer.. Het zijn geen suikersnoepjes?!
Wat heeft het er in godsnaam mee te maken of ze van suiker zijn ja of nee?? Bij de meeste mensen kunnen ze in de winter gewoon niet op de wei, omdat ze niet beschikken over hectares land, en zich het dus niet kunnen veroorloven dat ze in de winter alles stuk trappen en in de zomer geen gras hebben.
Darkness85 schreef:Giolli schreef:Naar het land?!
Wat heeft het er in godsnaam mee te maken of ze van suiker zijn ja of nee?? Bij de meeste mensen kunnen ze in de winter gewoon niet op de wei, omdat ze niet beschikken over hectares land, en zich het dus niet kunnen veroorloven dat ze in de winter alles stuk trappen en in de zomer geen gras hebben.
Froukje1993 schreef:Maar wij hebben geen extra wei die we als winter wei kunne gebruiken. Dat is nou net het probleem.