Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
MissDonna schreef:kijk, zoals ik, laat iemand komen om te scheren. Die kan ik niet een paar weken laten komen om het paard te laten wennen aan een machine. En lenen is ook geen optie, qwa geld.
magda_90 schreef:MissDonna schreef:kijk, zoals ik, laat iemand komen om te scheren. Die kan ik niet een paar weken laten komen om het paard te laten wennen aan een machine. En lenen is ook geen optie, qwa geld.
Ik haal dit uit jou stukje: jij wilt dus geen apparaat lenen dus je paard moet daarom maar verdoofd worden?
MissDonna schreef:Je kan het niet eens zijn met de oplossing van een ander. maar herhalen geeft geen enkele zin hoor..

Buwa_ schreef:Hij zal er niet dood van gaan hoor van een enkel spuitje verdoving, ik snap eerlijk gezegd niet zo waar sommige mensen zich hier mee bemoeien, de ts kan toch zelf wel bepalen of ze wil verdoven of niet?
magda_90 schreef:Ik snap ook niet waarom er perse met een verdoving geschoren moet worden. Neem de tijd en laat hem er rustig aan wennen. Daar heb je veel mee profijt van dan telkens te verdoven
Cookies schreef:Nou dat is dan makkelijk opgelost, bij de blokker of de kijkshop kun je voor een tientje al een scheermachientje kopen. Dus met zo'n dingetje kun je dan oefenen. Gewoon aanzetten, zodat ie aan het geluid kan wennen.
Sorry hoor maar vind het echt vreselijk dat mensen een paard moeten platspuiten om hun paard te kunnen scheren.