Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

maximiliaan schreef:Ja klopt maar de binnenkant bij een vriendin van mij is nu al gescheurd, bij de buiksingels weet je wel?
Weet dat het snel gebeurd maar toch mag dat niet gebeuren.

DevilsFriend schreef:

Ik gebruik mijn smartex rain ook gewoon als regendeken. PinkiiY schreef:Ik ga denk ik voor de Bucas Smartex Turnout Medium, voor in de winter..
Maar wil toch graag ook iets voor in het voor-/najaar, ik zit te kijken naar de New Zealand dekens, maar de enige die ik op internet kan vinden is maar 600D, is deze dan wel zo sterk?
nitouche schreef:PinkiiY schreef:Ik ga denk ik voor de Bucas Smartex Turnout Medium, voor in de winter..
Maar wil toch graag ook iets voor in het voor-/najaar, ik zit te kijken naar de New Zealand dekens, maar de enige die ik op internet kan vinden is maar 600D, is deze dan wel zo sterk?
600 denier is erg weinig, Ik heb ook in een winterseizoen een 3 tal dekens kapot gehad. Nu heb ik een deken van 1800 denier van pessoa en die heeft nog geen scheuren.
Kijk voor minimaal 1200 denier dan zit je redelijk goed.
PinkiiY schreef:Dat dacht ik dus ook, maar nu staat bij die New Zealand deken wel dat ie oersterk is, dus ik ben 'm even kwijt nu