Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

en een rainstopper. Dat is zo'n lange waxjas, type cowboy. Er zijn er veel die me uitlachten in het begin, maar aangezien ik degene ben die droog van bosritten in de regen terugkom lach ik nog steeds het hardste
! Die jas valt over je zadel, over je benen en alleen je hals is wat bloot, maar daar kan je een sjaaltje oid instoppen.

Anne Marie schreef:Hier nog eén met een lange waxjas, een Australische Drizabone, inderdaad heerlijk! Inmiddels een dikke 8 jaar oud, nog zo goed als nieuw en heerlijk droog...
Breghje schreef:Anne Marie schreef:Hier nog eén met een lange waxjas, een Australische Drizabone, inderdaad heerlijk! Inmiddels een dikke 8 jaar oud, nog zo goed als nieuw en heerlijk droog...
Dat gaat een heel mooi zicht worden als wij saam mét jas én knollen gaan rijden! Je zou bijna regen gaan bestellen hihihi!
Moeten we wel aan iemand vragen foto's te maken.
Was de hele dag vrij en zat steeds te wachten tot het droog werd maar dat werd het niet, toch wilde ik nog graag wat doen.
. Omdat ik toch een beetje dressuurmatig wilde rijden wilde ik die reactie dus voorkomen. Zelf heb ik laarzen aangedaan en een lange regenjas die je vanaf onderen open kunt ritsen. (vorig jaar gekocht bij de Zeeman voor E15,00 helaas hebben zij ze niet meer in het assortiment!) Deze valt perfect over mijn benen en daardoor ben ik zelf helemaal droog, zeker ook nog met een cap op.