Ja inderdaad als je s'avonds wilt rijden moet je echt laat in de avond gaan anders maakt het niet veel uit. (Gister zelf ondervonden, om 8 uur is het nog erg warm) Gelukkig is het vandaag was frisser buiten dus hoefde ik niet zo vroeg op te staan...
gisteren heb ik om half 8 gereden toen was het hier te doen... meestal ga ik of in de avond of heel vroeg 'smorgens en anders als dat niet kan krijgt hij een dagje rust
Zat gisteravond om half 11 op me paard. Heerlijk koel was het toen, wel donker maar daarom bestaat er licht Hij was nog steeds flink bezweet, amar we zijn ook wel aaridg aan het werk gegaan. Stond om 12 uur nog me paard af te spuiten. Even afkoelen S'ochtends vroeg vind ik het ook al aardig warm om echt te gaan rijden. vanaf 7 uur is er al een aardig temperatuurtje. En om nou om half 5 je bed uit te gaan
Laatst bijgewerkt door Ingridje16 op 01-08-08 09:09, in het totaal 1 keer bewerkt
Nou, heb gisteren om half 8 gereden en mijn paard was na 3 back ups al helemaal bezweet en ik ook... We hebben dus erg rustig aan gedaan in de les zodat ze wel hun spieren etc soepel kunnen houden. Ik ben ook blij dat ik wel ben gaan rijden, zweet is tenslotte een stof dat uit het lichaam moet en dus is soms even wat meer zweten zeker niet slecht.
Ik heb een paar keer om 6 uur s'ochtends gereden en dat beviel prima,het was dan nog lekker fris.Ik vind het s'avonds nog erg lang warm.Mijn paard staat bij mij thuis hoef ik geen rekening te houden met openings tijden van een manege of pension stal.
Onze bak ligt 's avonds gelukkig in de schaduw, waardoor het gister rond half 9 best te doen was! Helaas wil mijn baas dat ik 's morgens om 08:00 uur voor hem beschikbaar ben... Ben wel een ochtendmens, maar het gaat me te ver om om 5 uur op het paard te gaan zitten!
Ik train savonds na haf 9, prima te doen Ook voor mij gaan de concoursen door, dus ik moet de conditie er toch een beetje inhouden. Ik werk hem hoofdzakelijk los, en doe verder niets geks.
Uurtje of 7 's ochtends. Ik sta op een pensionstal, en ik vind het niet zo netjes om om 6 uur al op de stoep te staan, anders zou dat mijn voorkeur hebben! Heerlijk koel, rustig,en geen dazen!