Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
xZingaro schreef:Ik heb ook een vliegenmasker voor mijn pony, s'avonds en onder het rijden gaat hij af. Ook met regen gaat hij af het word aardig zwaar als dat ding nat word hoor..
ponyparadijs schreef:xZingaro schreef:Ik heb ook een vliegenmasker voor mijn pony, s'avonds en onder het rijden gaat hij af. Ook met regen gaat hij af het word aardig zwaar als dat ding nat word hoor..
Die dingen nemen echt geen liters water op hoor! Het meerendeel van een vliegenmasker neemt zelfs helemaal geen water op!
xZingaro schreef:ponyparadijs schreef:Die dingen nemen echt geen liters water op hoor! Het meerendeel van een vliegenmasker neemt zelfs helemaal geen water op!
Nou het lijkt mij gewoon helemaal niet prettig voor een paard, als het dus regent hol ik snel naar m'n pony en doe hem af.

0maris0 schreef:Hoi.
Mijn paard heeft zoveel last van de vliegen, dat hij zn hoofd continue schuurt..
Oftoewel, zn hele hoofd is ondertussen beschadigt overal plekjes waar hij zn haren eraf heeft geschuurt.
Nu heeft hij wel een vliegenmasker om
Maar daar heb ik even een vraag over aangezien hij 24 uur op het land staat.
* Kan je een vliegenmasker sávonds ook omhouden?
(natuurlijk niet elke nacht maar b.v. eenmalig)
* Kan een vliegenmasker met regen opgehouden worden?
(dit omdat ik de hele dag werk, en als het gaat regenen ik hem dus niet meteen af kan doen)