Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

parouscha schreef:Ik ben benieuwd of er al meerdere mensen dat Citronella hebben geprobeert mijn merrie word als een idioot gestoken door die rottige horzels!
Annetje schreef:Ik heb bremsen bremse, die stinkt ontzettend, maar werkt net zo goed. Daarnaast heb ik ook nog een moskio uitrijddeken, ik wil toch wel graag ook relaxed kunnen stappen in het bos zonder dat het paard lekgeprikt wordt en helaas werken daar de smeersels niet tegen.
. Ik gebruik nu veerust en een vliegennetje voor de ogen, maar echt helpt t niet. Vooral niet meer als madam begint te zweten. Helpt die citronella nog wel als ze gaan zweten? Mijn merrie zweet nog al snel namelijk
. rat4 schreef:Annetje schreef:Ik heb bremsen bremse, die stinkt ontzettend, maar werkt net zo goed. Daarnaast heb ik ook nog een moskio uitrijddeken, ik wil toch wel graag ook relaxed kunnen stappen in het bos zonder dat het paard lekgeprikt wordt en helaas werken daar de smeersels niet tegen.
Ik heb dat spul ook, het werkt bij mij echt niet..
_Wouter schreef:doe anders gewoon een vliegendeken op en een middeltje wat de huid dikker maakt ofzo