Dat is goed voor z'n vacht en zo verliest hij/zij de wintervacht!
Veel succes ermee!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Dorage schreef:Dat krijgt ze al.
Lijnzaad olie krijgt ze al een paar maanden, ook al toen ze nog goed in haar vach zat
Dorage schreef:Helaas kan ze niet vaker buiten staan, is vast progamma per dag en moeten wel meer paarden naar buiten. Omdat we nu aan het verbouwen zijn bij ons thuis kunnen ze niet elke dag buiten staan. In het begin van de zomer zat ze heel goed in d'r vacht! En toen het warmer werd en ook in de stallen warm werd kwam ze steeds dikker in haar vacht, en met alleen maar losrijden is ze al helemaal zeik nat! En na het rijden is ze helemaal wit van het zweet. Ze heeft ook soms last van ''astma'' dus door zweten wordt ze alleen maar ziek.
Dorage schreef:Jep ga ik doen, bedankt!
Dorage schreef:Nog maar 3 weken hoeven ze er te staan en zijn de stallen hier klaar. Dus het heeft niet echt nu om nu nog een andere stal te gaan zoeken. En het is misschien dat ze niet zo lang buiten kunnen komen, maar de instructie die ik daar heb heb ik wel nodig voor het rijden.
en eerlijk gezegd denk ik niet dat het daar aan licht dat die weinig buiten komt. Je ziet ook paarden die staan een hele dag buiten en die zitten dik in het vacht. Alle paarden/pony's bij ons op stal zitten goed in het vacht behalve die van mij. Onze andere pony zit ook super in het vacht en die kwam eerst ook hele dag buiten en nu ook niet meer.
Dorage schreef:Jaa het is tijdelijk.
Alleen omdat we de stallen aan het verbouwen zijn!
Ze is niet anders als eerst. Ze heeft nog evenveel praatjes, is super fris en vreselijk actief/voorwaarts. Ze dramt nog even erg als eerst en nog steeds de drukste pony van stal