Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

. Ik kan ze alleen niet uit de wei halen als mijn buurvrouw de paarden buiten heeft staan dus pech... Maar om 4 uur waren die van haar ook gevlucht (die kunnen zelf naar binnen) en wisten die van mij niet hoe snel ze binnen moesten komen
. Tigo is echt lekgestoken zag ik wel. Morgen dus maar weer ingepakt naar buiten toe... Normaal houden ze niet zo van dekens op maar met die dazen vragen ze d'r bijkans zelf om
ik heb er ook al een paar gezien, gelukkig nog niet echt veel en in de buitenbak heb je er alleen last van als je stilstaat.
Fleur_Laura schreef:bahbahbahik heb er ook al een paar gezien, gelukkig nog niet echt veel en in de buitenbak heb je er alleen last van als je stilstaat.
ik heb nog niet in het bos gereden maar daar zal het ook wel raak zijn. bijkomend probleem is dat Kees bang is van alle soorten sprays, dus nog even dooroefnen dan maar
wat sprayen jullie op jullie zelf?
maar de dazen kwamen erop zitten door het sprayen heen
kaotictjinta schreef:Bij ons is het zo dat zodra het getreide (mmm vertaling.... haver, gerst, tarwe enz.) eraf is zo half augustus de dazen ook voor het grootste deel vertrokken zijn.