Dekens vies en daarom wassen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

jesito

Re: Dekens vies en daarom wassen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 20:20

een fleecedeken met veel haar in moet je een halfuur op een koude stand in de droger doen.

esmespitfire

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 17:50

hoi,

als je in de buurt van heteren woont kun je ze ook naar AB CLEANING of GRASHOF brengen kost je 10 euro per deken en GRASHOF is 15 euro per deken en die hebben een grote was machine. wat ook kan is als je weet dat het slecht weer word buiten hangen en zorgen dat er een sneeuw bui over heen komt dan zijn ze echt schoon en kost je hellemaal niks. ja ruimte om het goed te drogen.

grotejes esme

Nathalie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 21:16

Ik doe de dekens meestal zelf wassen, grote kuip, ariel erbij Knipoog, even laten weken, af toe wat in draaien zodat het goed losweekt. Daarna spuit is ze af met de hoge druk, als ze droog zijn even uitborstelen en klaar Haha!. Bespaart me toch elke keer weer 15 euro per deken Knipoog. Zelfs de goorste dekens worden ermee schoon Ja.

Ik zou ook geen winterdekens in je eigen wasmachine doen Clown, met een beetje pech barst het ruitje door te hoge druk.